دولت روحانی برخلاف دولت قبل به‌دنبال مُسکن مقطعی نیست

عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت در مهار تورم را خوب دانست و گفت: دولت روحانی برخلاف دولت قبل به‌دنبال مُسکن مقطعی نیست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا، غلامرضا کاتب اظهار کرد: اخیرا دکتر نوبخت گزارش کاملی درخصوص کنترل تورم و تک‌رقمی شدن آن ارائه داد که بسیار حائز اهمیت است .

نماینده مردم گرمسار و آرادان توفیق دولت در تک رقمی شدن تورم را در حدود سه دهه اخیر بی‌سابقه دانست و تصریح کرد: تک‌رقمی شدن نرخ تورم بعد از بیست و اندی سال پس از انقلاب در این دولت محقق شده است.

رییس‌جمهور مصرانه برای تک‌رقمی شدن نرخ تورم تلاش کرد

وی ادامه داد: رییس‌جمهوری مصرانه برای این قضیه تلاش کرد و این تلاش منتج به نتیجه شد، اما متاسفانه در بخش رکود دولت نتوانسته است گام بزرگی بردارد .
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دهم با بیان اینکه دولت روحانی برخلاف دولت قبل به‌دنبال مُسکن مقطعی نیست، خاطرنشان کرد: در دولت‌های قبل برای رفع رکود پول به جامعه تزریق می‌شد و این مورد مانند مُسکن موضعی عمل می‌کرد، اما دولت تدبیر و امید قصد ندارد با مسکن‌های مقطعی برای رفع رکود گام بردارد و به معنای واقعی و اساسی درصدد رفع مشکل است.
عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی همکاری همه قوا را برای چیره شدن این معضلات ضروری دانست و اضافه کرد: برای خروج از رکود باید تمام تلاش و توان خود را به کار ببندیم.
دبیر هئیت رئیسه مجلس دهم شورای اسلامی از بالا بودن هزینه‌های جاری به عنوان یک چالش جدی در کشور نام برد و اظهار کرد: دولت با این هزینه‌های بالا ناچار است که هرچه درآمد دارد در قالب حقوق و مزایا پرداخت کند و همین مانع از بسیاری از برنامه‌های اساسی می‌شود، لذا باید همه مسئولان با دولت همراهی کنند.

205/201

کد خبر: 656252

وب گردی

وب گردی