نتفلیکس امکان تماشای آفلاین ویدیوهایش را فراهم می‌کند

سرویس‌های پخش زنده موسیقی مثل اپل موزیک و اسپاتیفای به کاربران امکان ذخیره‌سازی موسیقی برای گوش دادن موسیقی‌ها به صورت آفلاین را می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز، این سرویس‌ها متوجه‌اند که کاربران لزوما به شکل مداوم امکان دسترسی به اینترنت را ندارند. شاید هم ترجیح بدهند آهنگ محبوب‌شان را بارها و بارها گوش کنند و برای این کار هر بار از حجم داده اینترنت‌شان کم نشود. این ملاحظات در مورد سرویس پخش زنده ویدیویی مثل نتفلیکس در نظر گرفته نشده است. اما خبری خوبی برای کاربران این سرویس‌ها هم در راه است.

ظاهرا خبرهایی منتشر شده که نشان می‌دهند تماشای ویدیوهای نتفلیکس به صورت آفلاین هم میسر خواهد شد. طبق منابعی که این خبر را منتشر کرده‌اند، تا پایان سال میلادی جاری امکان دانلود ویدیوها برای کاربران این سرویس فراهم خواهد شد.

نتفلیکس طی سالیان فعالیت خود هزینه اشتراک سرویس خود را افزایش داده است. این موضوع باعث بی‌رغبت شدن بسیاری از کاربران این سرویس شد. این در حالی است که اگر امکان تماشای آفلاین ویدیوها در این سالها هم در این سرویس وجود داشت امکان داشت تصمیم کاربران تغییر کند و حاضر باشند هزینه‌های اشتراک بالاتری را بپردازند.

کارشناسان معتقدند این تصمیم نتفلیکس قابل پیش‌بینی بود و یک پیشرفت طبیعی برای این شرکت به حساب می‌آید.

‌20101

کد خبر: 656312

وب گردی

وب گردی