سارقان  3 کیلو طلا  پیرمرد را زیر ضربات  مشت و لگد کشتند

چهار سارقی که در دسیسه ای شوم با سرقت سه کیلو طلا، پیرمرد 70 ساله ای را به قتل رسانده بودند، با هوشیاری کارآگاهان آگاهی استان دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار"محمدرضا میرحیدری" گفت: در ساعت هفت صبح، 26 اردیبهشت ماه سال جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در خیابان تختی شهرستان رشت، کارآگاهان آگاهی جهت بررسی موضوع در محل وقوع قتل که منزل پیرمرد و پیر زنی بود، حاضر شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: کارآگاهان آگاهی با حضور در محل و تحقیقات از تنها شاهد ماجرا که پیر زنی 65 ساله بود، دریافتند که سارقان با پوشاندن صورت خود از راه پنجره وارد خانه شده و پس بستن دست و پای وی با چسب، اقدام به ضرب و شتم شوهرش برای گرفتن اعتراف در خصوص مخفیگاه طلاها و پولهای نقد کرده اند.

سردار میرحیدری با بیان اینکه پیرمرد 70 ساله پس از اعتراف محل طلاها، زیر ضربات مشت و لگد دو سارق به قتل می رسد، گفت: سارقان پس از سرقت سه کیلو طلا و 30 میلیون ریال وجه نقد از محل متواری شده و همسر مقتول با سعی و تلاش فراوان موفق به بازکردن دست و پای خود شده و موضوع را به پلیس اطلاع می دهد.

او ادامه داد :کارآگاهان آگاهی سرانجام موفق شدند شب گذشته دو تن از متهمان مرد را در بندرانزلی و یک زن و مرد را در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان کشف شده،گفت: متهمان در بهمن ماه سال گذشته نیز به انگیزه سرقت وارد منزل مقتول شده و به علت عدم دسترسی به کلید گاو صندوق موفق به انجام سرقت نشده بودند..

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند، از مردم خواست، از نگهداری اشیاء قیمتی و وجه نقد در منزل خودداری کرده و به افراد غریبه اعتماد نکرده و اسرار زندگی خود را با آنان در میان نگذارند.

105105

کد خبر: 656459

وب گردی

وب گردی