محمدی:برخورد کمیسیون اصل 90 با دستگاههای مرتبط جان باختن سربازان وظیفه

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از بررسی حادثه جان باختن تعدادی از سربازان وظیفه در کمیسیون متبوع خود خبر داد و گفت :اگر در طرز کار دستگاه‌های مختلف در رابطه با جان باختن سربازان وظیفه اشکال و ایرادی وجود داشته باشد، این کمیسیون با دستگاه‌های مربوطه برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، داوود محمدی نماینده مردم قزوین ؛ به حادثه درگذشت تعدادی از سربازان وظیفه در شهرستان نی ریز استان فارس، واکنش نشان داد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: قطعا کمیسیون اصل 90 موضوع جان باختن تعدادی از سربازان وظیفه را بررسی خواهد کرد.

محمدی همچنین تأکید کرد:اگر در طرز کار دستگاه‌های مختلف در رابطه با جان باختن سربازان وظیفه اشکال و ایرادی وجود داشته باشد، این کمیسیون با دستگاه‌های مربوطه برخورد خواهد کرد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان گفت: هنوز به دلیل شکل نگرفتن ساختار اصلی کمیسیون اصل 90 پرونده‌ای در این رابطه به کمیسیون ارجاع نشده است که امیدواریم با شکل‌گیری ساختار اصلی کمیسیون، پیگیر موضوعات مختلف در آینده باشیم.

گفتنی است بامداد دوم تیرماه تعداد دو دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل بین شهری "کرمان" که حامل سربازان مرکز آموزش 05 شهید "سرلشکر گنجوی" بود در محور "سروستان" و "نی ریز" استان "فارس" دچار سانحه گردید که متاسفانه در این حادثه تعدادی از سربازان مومن و متعهد نیروی زمینی ارتش به دیدار معبود شتافته و تعدادی نیز مصدوم شدند که بلافاصله با حضور تیم های پزشکی و امدادی به نزدیکترین مراکز درمانی ارتش و استان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

203/201

کد خبر: 656477

وب گردی

وب گردی