ابطحی: اصولگرای انقلابی را از غیر انقلابی جدا می‌کنیم

عضو جبهه پایداری گفت:جبهه پایداری به هیچ وجه به دنبال محافظه کاری نیست و این روش را نمی پسندد ما به دنبال اصولگرایی انقلابی هستیم که مقام معظم رهبری هم برآن تاکید دارند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آستان، محمد جواد ابطحی تاکید کرد: تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس هشتم در راستای اصولگرایی انقلابی است که به شکل گیری جبهه پایداری منجر شد. حرف ما اصولگرای انقلابی و غیر انقلابی است. جبهه پایداری از ابتدا هم روی این اصول پافشاری کرده و خواهد کرد لذا از نظر ما چیزی برای تعویض و تجدید نظر نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس درباره رابطه جبهه پایداری با اصولگرایان، اظهار داشت: همانطور که در انتخابات هیات رییسه مجلس مشاهده کردید جبهه پایداری با دیگر اصولگرایان رابطه خوبی دارند در واقع ما برادرانی هستیم که اگر گوشت خود را بخوریم استخوان هم را دور نخواهیم انداخت.

وی ادامه داد: البته در برخی موضع گیری ها و سلایق باهم اختلاف نظر داریم به عنوان مثال درارتباط با برجام و صحبت های آقای ظریف حرف جدی برای گفتن داریم انفعال وزارت خارجه را در برابر زیاده خواهی استکبار نمی پسندیم این در حالی است که برخی می گویند حسن ظن داشته باشید و بگذارید زمان پیش رود و به آقایان زمان بدهید درحالی که ما معتقدیم نباید به اینها فرصت داد.

202/201

کد خبر: 656577

وب گردی

وب گردی