پورمختار: نمایندگان نسبت به ساختار سیستماتیک مجلس معترضند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نهم گفت: نمایندگان مجلس نسبت به ساختار سیستماتیک مجلس و کارآیی آن اعتراضاتی را دارند که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از میزان، محمدعلی پورمختار با اشاره به بررسی پرونده حقوق‌های نجومی درکمیسیون اصل نود مجلس نهم گفت: در باب پرونده حقوق‌های غیرمتعارف نیز کمیسیون اصل نود در سال 93 با پرونده تأمین اجتماعی به این موضوع ورود پیدا کرد که خوشبختانه شاهد بودیم که بخشی از این پرونده در همان سال اصلاح شد و سازمان تامین اجتماعی تغییرات اعمال شده در این موضوع را در همان مقطع به کمیسیون اصل نود اعلام کرد.

وی تأکید کرد: البته اتفاقاتی در شرایط فعلی نسبت به پرداخت حقوق‌های غیرمتعارف نیز رخ داده است که در مجلس دهم بدون شک باید از سوی کمیسیون اصل نود مورد پیگیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نهم با اشاره به تهیه گزارشی درباره روند تنظیم کار این مجلس در کمیسیون اصل نود خاطرنشان کرد: مقدماتی را برای تهیه این گزارش شروع کردیم اما عمر مجلس نهم به تکمیل این پرونده قد نداد که امیداریم این روند در مجلس فعلی مورد پیگیری قرار گیرد زیرا نمایندگان مجلس نسبت به ساختار سیستماتیک مجلس و کارآیی آن اعتراضاتی را دارند که باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

پورمختار خاطرنشان کرد: این پرونده تا حدی جلو رفته ولی هنوز به پایان نرسیده است که امیدواریم این روند در مجلس دهم ادامه پیدا کند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نهم خاطرنشان کرد: ورود کمیسیون اصل نود به پرونده بابک زنجانی از دیگر نکات قوت کمیسیون اصل نود در مجلس گذشته بود که این موضوع درنوع خود بی‌نظیر بود.
205/201

کد خبر: 656579

وب گردی

وب گردی