بررسی عملکرد «شتاپ»/ تصمیم‌گیری درباره تبدیل به احسن تعدادی از املاک دانشگاه آزاد اسلامی

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی مصوبات سی‌ وهفتمین جلسه شورای اقتصاد دانش‌بنیان را تشریح کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از آنا، فریدون رهنمای رودپشتی درباره سی‌هفتمین جلسه شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی که عصر دیروز برگزار شد، گفت: در ابتدای جلسه دکتر مرتضی محمدخان گزارش کمیته سرمایه‌گذاری شورا را ارائه کرد، 5 مصوبه مطرح شد که شورا با آن 5 مصوبه موافقت کرد. با رعایت این مصوبات دوباره بی‌پی و اف‌اس تعدادی از طرح‌ها را دنبال می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: عملکرد شرکت سرمایه‌گذاری «شتاپ» یا همان شرکت توسعه آزاد پاسارگارد دانشگاه از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. با اینکه این شرکت فعالیت خود را تازه شروع کرده است، اما عملکرد خوبی از خود نشان داده و به تأیید حسابرس رسمی نیز رسیده است.

او افزود: موضوع ساماندهی مجدد هیات مدیره شرکت شتاپ یکی دیگر از مواردی بود که در این جلسه بررسی و یکی از اعضای هیات مدیره فعلی به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.

رهنمای رودپشتی ادامه داد: گزارش معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی درباره آن دسته از املاک دانشگاه آزاد اسلامی که قابلیت تبدیل به احسن شدن دارند نیز در این جلسه ارائه و مقرر شد به دنبال مجوزهای پروانه ساخت بروند. همچنین تمهیدی انجام شد که بخشی از این فرآیند از سوی معاونت عمرانی و بخشی از سوی شرکا انجام شود.

او افزود: املاکی که باید در اختیار شرکت شتاپ قرار می‌گرفت، یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته و قرار شد با تشکیل یک کارگروه تخصصی درباره املاک مازاد واحدهای تهران شمال، تهران جنوب و تهران مرکز تصمیم‌گیری شود.

20101

کد خبر: 656672

وب گردی

وب گردی