تهران – ایسکانیوز: هفته سوم لیگ برتر انگلیس با جذابیت دوچندانی پیگیری شد؛ در بازی های روز نخست که روز شنبه برگزار شد ابتدا تیم منچستر یونایتد هواداران خود را شوکه کرد و بعد هم تیم  چلسی به جذابیت های این جام اضافه کرد.

در واقع «شیاطین سرخ» که امیدوار بودند بعد از یک شکست و یک تساوی در لیگ، در سومین بازی شان بتوانند سه امتیاز را از تیم تازه وارد برنلی بگیرند به مانع سختی خوردند و در نهایت تن به تساوی بدون گل دادند.

فان خال که پیش از این تیمش در جام اتحادیه برابر حریفی دسته سومی تن به حذف و تحقیر 4 بر صفر داده بود با ترکیب اصلی برابر برنلی به میدان رفت و حتی دی ماریا را در ترکیب اصلی گذاشت. با این حال هیچ کدام از این موارد برای به دست آوردن اولین سه امتیاز این تیم در این فصل کافی نبود تا منچستر یونایتد از سه بازی در لیگ دو امتیاز بگیرد و در مجموع بازی های رسمی این فصل هم از 4 بازی دو شکست و دو تساوی در کارنامه به ثبت برساند.

اما در مهمترین بازی هفته تیم چلسی که به خانه اورتون سفر کرده بود در دیداری تماشایی موفق شد با نتیجه 6 بر 3 رقیب را شکست دهد و با 9 امتیاز به صدر جدول لیگ برتر تکیه بزند. در واقع برای جذابیت این دیدار همین مورد کافی است که بدانیم بازی تا دقیقه 3 با دو گل به سود چلسی که در این بازی زرد پوشیده بود پیش رفت.

البته از جذابیت های دیگر این دیدار می توان به حضور لوکاکو و اتوئو در تیم اورتون اشاره کرد؛ دو بازیکن سابق تیم چلسی که حتی یکی از آنها (اتوئو) موفق شد یک گل هم برای تیمش بزند.

درخشش مجدد فابرگاس و دیگو کاستا(2 گل) در این بازی و زدن 5 گل در طول 10 دقیقه از سوی دو تیم هم دیگر موارد قابل توجه این بازی بود. در نهایت شکست یک بر صفر تیم منچستر سیتی مقابل استوک سیتی در خانه هم دیگر مورد مهم بازی های لیگ برتر بود.
کد خبر: 65685

وب گردی

وب گردی