تهران- ایسکانیوز: نتایج و ثبت نام پذیرفته شدگان بیست و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی سال 93 از سوی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند در روزهای 10 تا 18 شهریورماه با مراجعه به دانشگاه محل تحصیل، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.


اطلاعیه این سازمان برای نتایج و ثبت نام پذیرفته شدگان بیست و هشتمین دوره ی آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی در 6 بند و یک تذکر به شرح زیر آمده است:


1- کلیه ی پذیرفته شدگان بیست و هشتمین دوره ي آزمون پذیرش دستیار در رشته هاي تخصصی دندانپزشکی موظف به مراجعه به دانشگاه محل تحصیل و انجام مراحل ثبت نام از دهم تا هجدهم شهریورماه امسال هستند.


2- کلیه ی پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام می بایست با توجه به سهمیه ی پذیرش خود، اصل مدارك درخواستی در اطلاعیه ی شماره 2 و مدارك استفاده از سهمیه های بومی، رزمندگان و نیروهای مسلح را بر اساس مندرجات بند 1 تا 14 بخش ثبت نام راهنمای آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی، به دانشگاه محل تحصیل ارائه نمایند. نوع سهمیه پذیرش به دانشگاههای علوم پزشکی محل تحصیل اعلام می گردد. بدیهی است سایر تعهدات از قبیل تعهدات استانی و نیز تعهدات مناطق 2 و 3 به قوت خود باقی است.


3- شروع آموزش کلیه ی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی بر اساس تقویم دانشگاهی خواهد بود.


4- کلیه‌ی پذیرفته شدگانی که با استفاده از مقررات استعداد درخشان و قانون تسهیل ازدواج جوانان، مجاز به شرکت و پذیرش در آزمون مذکور گردیده اند، موظفند تا تاریخ پانزدهم فارغ التحصیل گردند. ثبت نام این گروه به صورت مشروط بوده و این گروه موظف به ارائه ی گواهی فراغت از تحصیل در زمان مقرر (پانزدهم شهریور ماه) به دانشگاه محل تحصیل هستند.


تذکر: در صورت عدم ارائه ی گواهی فارغ التحصیلی تا تاریخ ذکر شده (پانزدهم شهریور ماه) به دانشگاه محل تحصیل، قبولی این گروه کان لم یکن تلقی میشود.


5- عدم ثبت نام در موعد مقرر به منزله ی انصراف قطعی پذیرفته شده محسوب می شود و دانشگاه ها موظف به اعلام اسامی


آموزش دندانپزشکی و تخصصی هستند. افرادي که در تاریخ مقرر ثبت نام ننموده اند و یا به صورت مکتوب انصراف داده اند، حداکثر تا تاریخ بیست و پنجم شهریورماه به دبیرخانه ی شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی هستند.


6- در صورتی که پذیرفته شده در زمان تعین شده ثبت نام ننماید یا پس از ثبت نام نسبت به شروع دوره اقدام ننماید، منصرف محسوب شده و به مدت یک سال از شرکت در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی محروم خواهد شد و در صورت انصراف پس از شروع دوره، علاوه بر پرداخت غرامت، به مدت دو سال از شرکت در آزمون دستیاری محروم خواهد شد.


تبصره: به استناد مادهي 17 آئین نامه ی دوره های دستیاري دندانپزشکی، در صورت عدم تکمیل ظرفیت در رشته/ محل ها، تکمیل ظرفیت ممنوع است.


تذکر: کلیه ی پذیرفته شدگان دانشگاه علوم پزشکی شیراز جهت اطلاع از شرایط ثبت نام به سایت htp:/amozesh.sums.ac.ir مراجعه و طبق مندرجات سایت مذکور اقدام نمایند.

کد خبر: 65688

وب گردی

وب گردی