در پایان هفته دوم لیگ جهانی فرانسه پیروز میدان شد

هفته دوم سطح یک لیگ جهانی والیبال با شکست لهستان در بازی خانگی برابر فرانسه به پایان رسید.

به گزارش ایسکانیوز،هفته دوم لیگ جهانی والیبال که با دیدار ایران و بلغارستان در روز پنج شنبه سوم تیرماه در بلگراد آغاز شده بود، امشب با شکست لهستان در بازی خانگی به پایان رسید.
شاگردان استفان آنتیگا سرمربی لهستان که به دلیل میزبانی در مرحله نهایی لیگ جهانی نگرانی از بابت سه هفته دور مقدماتی این رقابت ها ندارند، در هجدهمین مسابقه هفته دوم لیگ جهانی در سطح یک به مصاف فرانسه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها رفتند.
ملی پوشان فرانسه در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 20 و 31 بر 29 لهستان را شکست دادند تا چهارمین برد خود در این رقابت ها را به دست آورند و یک پله صعود نیز در جدول این رقابت ها داشته باشند.
تیم ملی والیبال آرژانتین در دیگر دیدار این گروه در لهستان در نخستین مسابقه روز آخر به مصاف روسیه رفت و شاگردان ولاسکو در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 20 و 26 بر 28 روسیه را شکست دادند تا با انگیزه بیشتری راهی تهران شوند و در هفته سوم این رقابت ها با تیم های ایتالیا، صربستان و ایران مبارزه کنند.
در گروه دیگر سطح یک که مسابقات خود را در شهر رم برگزار می کنند، تیم ملی والیبال آمریکا سه بر صفر ایتالیا میزبان را شکست داد . آمریکایی ها در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 23 به پیروزی رسیدند.
هفته سوم لیگ جهانی والیبال از روز 11 تا 13 تیرماه به میزبانی کشورهای ایران، آمریکا و فرانسه برگزار می شود.

607

کد خبر: 656899

وب گردی

وب گردی