رئیس دادگستری شهرستان لاهیجان:دادگستری از ظرفیت های دانشگاه آزاد اسلامی استفاده خواهد کرد

همزمان با فرارسیدن گرامیداشت هفته قوه قضائیه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به همراه جمعی ازمعاونان ومدیران اجرایی دانشگاه درمحل کار ریاست دادگستری شهرستان لاهیجان لاهیجان حضور یافتند.

به گزارش ایسکانیوز، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در ابتدا ضمن تبریک ایام گرامیداشت هفته قوه ی قضائیه گفت: دستگاه قضایی در مقام میراث داری شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی دنباله رو افکار و برنامه های توسعه محور و عدالت گستر او بوده، و بر این اصل معتقدم، استیفاء حقوق مردم، برقراری وتحکیم عدالت و جلوگیری از وقوع ظلم ازجمله مقولات اساسی در هر جامعه ی انسانی است که درصورت تحقق کامل آن بسیاری از مشکلات و موانع موجود برسرراه توسعه وپیشرفت جوامع برطرف خواهد شد.

سهراب کرد رستمی افزود: تقارن همزمان گرامیداشت این هفته باشب شهادت مولای متقیان علی (ع) وپاسداری از یاد وخاطره و اندیشه های آن شهید مظلوم آیت الله بهشتی و72 تن از یاران با وفای انقلاب، نمادی از توجه به اصول قضاوت اسلامی بوده که این هفته پر فضیلت دستگاه قضاء را به همه ی تلاش گران این عرصه که پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی درجامعه هستند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

در ادامه رئیس دادگستری شهرستان لاهیجان ضمن عرض تقدیر و سپاس از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات ونیز گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای 7 تیر افزود: براستی شهید مظلوم دکتر شهید بهشتی، سردار عرصه ی اندیشه و تفکر و مبارزه با التقاط و تحجر ونفاق می باشد. او را باید یک عالم اسلامی شناس و یک مصلح روحانی دانست که به شیوه صددرصد اسلامی، بدون تقلید ازغرب یا التقاط میان اسلام و شیوه های غربی، طالب اصلاح جامعه بود.

حجت الاسلام محمودعلیزاده ضمن استقبال از پیشنهاد ریاست دانشگاه بیان کرد: آمادگی خود را به منظور همکاری های متقابل با انتقال تجربیات ارزنده اعلام نموده، زیرا به این اصل معتقدیم دادگستری برای توفیق و موفقیت هرچه بیشتر خودمی بایستی از ظرفیت دانشگاه بهره مند گردد. استفاده از پتانسیل های علمی و پژوهشی دانشگاه، فراهم نمودن زمینه های همکاری متقابل از جمله مواردی است که بدان باور داشته وبه آن اهتمام خواهد ورزید .

شایان ذکر است پیش از این نشست صمیمی، هیات رئیسه دانشگاه با دادستان محترم شهرستان لاهیجان دیدار وگفتگو داشتند.

20101

کد خبر: 656974

وب گردی

وب گردی