استاندارد سازی آزمایشگاه ها و کارگاه های واحد های دانشگاهی

سیزدهمین جلسه کمیته ساهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با حضور اعضای این کمیته در سالن دانشکده فنی و مهندسی واحداردبیل برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان در این جلسه بر استاندارد سازی آزمایشگاهها و کارگاهها از محل بودجه ی پژ‍وهش و فناوری تاکید کرد.

محمدضعیفی زاده گفت: واحدهای دانشگاهی با توجه به رسالت کمیته ساها نسبت به استاندارد سازی آزمایشگاه و کارگاههایی اقدام نمایند.

وی از مسئولین واحدهای دانشگاهی استان در خصوص تجهیزات و دستگاههایی که ظرفیت و پتانسیل درآمدی دارند خواست نسبت به قبول سفارش هرگونه اقدانات لازم دریغ نکنند.

معاون پژوهشی واحد اردبیل از انعقاد تفاهم نامه وزارت نفت و صنعت و معدن با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و افزود: واحدهای دانشگاهی نسبت به کارآمدکردن خود در بحث درآمدی ساها اهتمام جدی داشته و به صورت مرتب در خصوص وضعیت ساها ی واحد های دانشگاهی گزارش ارایه کنند.

در این جلسه، علی راهنمایی دبیر کمیته ساهای استان اردبیل گزارشی از درآمد واحدهای دانشگاهی از منابع ساها ارایه و از آنان خواست تلاش بیشتری در این زمینه بکنند .

وی ضمن قدردانی از زحماتی که مسئولین واحد گرمی در خصوص اخذ مجوز استاندارد سازی کارگاه بتن متحمل شدند، بیان کرد: واحد های دانشگاهی اولویت پیگیری خود را به آزمایشگاه و کارگاه هایی اختصاص دهند که ظرفیت و پتانسیل متناسب با در آمد داشته باشند.

وی به منظور درآمدزایی، ترغیب اعضای هیات علمی ، کارکنان و حتی دانشجویان را با توجه به بخشنامه سازمان جهت انجام و سرویس دهی آزمایشگاه و کارگاههایادآور شدد.

بعد از شور و مشورت اعضاء در خصوص درآمدزایی از محل ساهای واحدهای دانشگاهی مقرر شد نسبت به تبلیغ در قالب بروشور ، کلیپ، سی دی و سایر موارد اقدامات لازم انجام گیرد.

20101

کد خبر: 656992

وب گردی

وب گردی