آخرین مهلت ثبت‌نام در نهمین نمایشگاه «فناوری نانو»

آخرین مهلت ثبت نام در نهمین نمایشگاه «فناوری نانو» نهمین جشنواره و نمایشگاه فناوری نانو به همت ستاد توسعه فناوری نانو، ۱۴ تا ۱۷ مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سالن خلیج فارس) برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، جشنواره فناوری نانو که به صورت سالیانه توسط ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه داخلی در حوزه‌ فناوری نانو و دومین نمایشگاه فناوری نانوی آسیا به شمار می‌رود.

از جمله اهداف برگزاری این جشنواره می‌توان به شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری‌های توسعه‌یافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و تقدیر از برترین‌های فناوری نانو اشاره کرد.

در نهمین جشنواره فناوری نانو، نهادهای فعال در قالب نهادهای ترویجی (شامل باشگاه دانش‌آموزی، فروشگاه کتاب تخصصی، انجمن‌های دانشگاهی و شرکت‌های آموزشی)، مراکز علمی (شامل آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، پارک‌ها و مراکز رشد)، شرکت‌های صنعتی (در بخش‌های سازندگان تجهیزات، خودرو، آب و محیط زیست، بهداشت و سلامت، ساختمان، کشاورزی و بسته‌بندی، نانومواد، نساجی، نفت و صنایع وابسته، بازرگانی)، شرکت‌های مشاوره‌ای – خدماتی و کارگزاران خدمات فناوری و بخش بین‌الملل حضور خواهند داشت.

آخرین مهلت ثبت‌نام در نهمین نمایشگاه فناوری نانو که از ۵ تیرماه آغاز شده، تا ۳۱ تیرماه خواهد بود.

شرکت‌ها، نهادها و مؤسسات علاقه‌مند به حضور در نهمین جشنواره نانو می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره ‌ نسبت به ثبت‌نام اولیه و تکمیل اطلاعات در کارتابل خود اقدام کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با پست الکترونیکی festival@nano.ir مکاتبه کنند.

20101

کد خبر: 657018

وب گردی

وب گردی