بازداشت دختر 18 ساله ای که  پسران پولدار را به دام شیطانی خود می‌کشاند

ملیکا دختر 18 ساله‌‌ای که در خانه پدری اسیر اعتیاد شده بود پسران پولدار را به دام شیطانی خود می‌کشاند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، او که تا کلاس نهم درس خوانده به خاطر شرایط خانوادگی‌اش چاره‌ای جز ترک تحصیل نداشت.این دختر پس از دستگیری در بازجویی‌ها گفت: از روزی که خودم را شناختم تماشاچی درگیری و بگومگوهای پدر و مادرم بودم.بداخلاقی‌های والدینم آنقدر ذهنم را درگیر کرده بود که در مدرسه چیزی نمی فهمیدم و وضعیت درسی‌ام افتضاح بود.وقتی به یادم می‌آمد که پدرم چطور مادرم را زیر مشت و لگد می‌گرفت و سر برادرم را به دیوار می‌کوبید اعصابم به هم می‌ریخت.
پدرم مرا هم کتک می زد و با ناسزاگویی شخصیتم را جلوی دیگران خرد می‌کرد.
متأسفانه پدرم به کراک اعتیاد داشت و روز به روز حالش بدتر می‌شد.
گاهی که سر بساط دود و دمش می‌نشستم و چند پک هم می‌زدم سرفه‌ام می‌گرفت و اذیت می‌شدم اما به خاطر خوشحالی پدرم به مصرف مواد ادامه دادم و در کمتر از چند ماه حسابی گرفتار شدم.اعتیاد نخستین گام برای فساد اخلاقی‌ام بود و دوست پسرهای زیادی داشتم. تا دو سال قبل مادرم سرکار می‌رفت و نمی‌دانست چه بلایی سرم آمده اما وقتی فهمید بشدت سرزنشم کرد.
ملیکا با تأثر از گذشته سیاه خود در حالی که سرش را تکان می‌داد، افزود: از ترس مادرم فرار کردم و هشت ماه در خانه چند پسر بودم و همچنین در خانه مجردی یکی از دوستانم که زنی مطلقه بود به سر می‌بردم.
در این مدت نقشه‌ای به سرم زد وسرقت از پسران پولدار را طراحی کردم.
من با قیافه‌ای بزک کرده کنار خیابان می‌ایستادم و سوار خودرو‌های آخرین مدل بچه پولدارها می‌شدم.
پس از جلب اعتماد پسران هوسران از آنها می خواستم برایم خوراکی بخرند. در لحظه‌ای که از خودرو پیاده می‌شدند داشبورد و کیف این پسران را خالی کرده و فرار می‌کردم. این کار را به دو دختر دیگر هم که مثل خودم بودند یاد دادم.
ما همچنین به فروشگاه‌های پوشاک هم دستبرد می‌زدیم اما حالا پشیمانم و برای خودم متأسفم.سرهنگ بوستانی رئیس پلیس مشهد در این باره گفت: مأموران کلانتری طبرسی شمالی مشهد این دختر جوان را که طراح سرقت‌های شیادانه‌ای بود دستگیر کرده‌اند و تحقیقات از این دختر جوان که اعتیاد شدیدی به مواد مخدر صنعتی دارد آغاز شده است.

20106

کد خبر: 657133

وب گردی

وب گردی