مجید صالحی:شهرزاد و آسپرین دو ژانر متفاوتند/پنج فیلم سینمایی در نوبت اکران دارم

مجید صالحی گفت:دو سریال شهرزاد و آسپرین در دو ژانر متفاوت با دو بودجه متفاوت ساخته شده اند. نمیدانم بازخورد "آسپرین"چه خواهد شد، ولی گویا اتفاق خوبی افتاده و بنا بر قصه و حال و فضایی که سریال دارد، جوان ها با آن ارتباط برقرار کرده اند

مجید صالحی،بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی به جمع بازیگران سریال "آرام می‌گیریم" اضافه شده است در گفت و گو با ایسکانیوز درباره این سریال گفت: سریال "آرام می‌گیریم" برای تلویزیون تهیه شده و تهیه کننده آن فرهاد گلی و به کارگردانی روح الله سهرابی است. در این سریال در کنار بازیگرانی همچون آتیلا پسیانی،داریوش فرهنگ،لعیا زنگنه،هوشنگ توکلی،ثریا قاسمی و بازیگران بسیار دیگری بازی می کنم.

او درباره موضوع سریال اظهار کرد: موضوع "آرام می‌گیریم" قصه یک خانواده ای است که نقش حاج ابراهیم را آقای هوشنگ توکلی و نقش همسرش را خانم ثریا قاسمی بازی می کنند و در همین حد بگویم که من یکی از بچه های خانواده هستم که چالش ها و درگیریهای خودم را دارم.

او درمورد زمان پخش این سریال گفت: احتمالا این سریال آبان ماه سال جاری از تلویزیون پخش شود.

در ادامه صالحی درمورد بازی خود در سریال "آسپرین" که به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است گفت: از بهمن ماه سال گذشته درگیر سریال "آسپرین" شده بودیم، این سریال همچنان در حال فیلمبرداری است و تا الان دو اپیزود از آن پخش شده است.

وی ادامه داد:نقش من در این سریال از اپیزود سوم وارد داستان می شود که شخصیت یک پلیس خودسر به نام آرمان است. البته هنوز کارم در "آسپرین" تمام نشده و باید هماهنگی لازم انجام شود تا برای ادامه بازی بروم.

بازیگر "کوچه اقاقیا" در پاسخ به این سوال که آیا "آسپرین" میتواند موفقیت "شهرزاد" را تکرار کند گفت: این دو سریال در دو ژانر متفاوت با دو بودجه متفاوت ساخته شده اند. نمیدانم بازخورد "آسپرین"چه خواهد شد، ولی گویا اتفاق خوبی افتاده و بنا بر قصه و حال و فضایی که سریال دارد، جوان ها با آن ارتباط برقرار کرده اند و از این دو قسمتی که پخش شده، استقبال خوبی به عمل آمده و پخش کننده و تهیه کننده از آن راضی هستند.

این بازیگر درمورد کارهای آماده پخش خود در سینما نیز گفت: در پنج فیلم سینمایی به نام های سه بیگانه،ثبت با سند برابر است،چراغ های ناتمام و صداهای خاموش و یک فیلم دیگر بازی کرده ام که منتظر نوبت اکران هستند.چراغ های ناتمام و صداهای خاموش در ژانر جدی و سه فیلم دیگر در ژانر کمدی هستند.

صالحی درباره اینکه ترجیح می دهد در فیلم های طنز بازی کند یا جدی کفت:من هم کمدی کار می کنم هم جدی ولی الان دو سریال کار کردم که تقریبا کار جدی هستند. "آسپرین" که کار جدی است و "آرام می‌گیریم" هم در کلیت کار جدی است ولی شیرینی های خودش را هم دارد.

508502

کد خبر: 657136

وب گردی

وب گردی