15 هزار تاکسی به پرداخت الکترونیک تجهیز می شود/ تاکسی های فرسوده تهران با وام 20 میلیونی نوسازی می شود

 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: 15 هزار تاکسی تا پایان سال به پرداخت الکترونیک مجهز می شوند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، میثم مظفر در مورد آخرین وضعیت پرداخت الکترونیکی نرخ کرایه تاکسی ها گفت: در فاز اول که به صورت پایلوت انجام می شود،15 هزار تاکسی با همکاری بانک شهر تا پایان سال به دستگاه پرداخت الکترونیکی مجهز می شوند. بعد از اجرای این طرح، مابقی تاکسی ها نیز در زمان بندی مشخص به این دستگاه مجهز خواهند شد.

او با اشاره به راه اندازی سیستم هوشمند درخواست تاکسی روی نرم افزار تلفن همراه گفت: به زودی با راه اندازی برنامه ای جدید شهروندان می توانند از طریق تلفن همراه و نرم افزار مخصوص آن برای جابه جایی از تاکسی استفاده کنند. فکر می کنیم این طرح در 6 ماه آینده اجرایی شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به طرح نوسازی تاکسی های فرسوده، افزود: با همکاری وزارت کشور 12 هزار تاکسی فرسوده شهر تهران با همراهی سه بانک عامل کار تعویض تاکسی های فرسوده را انجام می دهند. در این طرح 20 میلیون وام بانکی با سود 16 درصد و 5.5 میلیون تومان وام بلاعوض به رانندگان تاکسی تعلق گرفته و این افراد با پرداخت 5 میلیون تومان می توانند صاحب تاکسی شوند.
مظفر در پایان از افزایش بکارگیری خودروهای هیبریدی در ناوگان تاکسیرانی خبر داد و افزود:این خودروها 300 کیلومتر پیمایش با برق دارند.
20103

کد خبر: 657213

وب گردی

وب گردی