عملیات جستجو در تونل مترو شهران پایان یافت/کشته دیگری نبود

مدیرعامل مترو تهران گفت: با کشف دومین جسد کارگر مترو، عملا پرونده دو قربانی این حادثه بسته شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان،هابیل درویش گفت: بعد از وقوع آتش سوزی در پی انفجار لوله گاز در محدوده کوهسار شهران که باعث ریزش بخشی از تونل مترو در این قسمت شده بود، اقدامات لازم برای آواربرداری و مقاوم سازی تونل مترو انجام شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر مشکل شکستگی لوله و نفوذ آب به داخل تونل توسط اداره آب و فاضلاب منطقه به طور کامل رفع شده است، ادامه داد: مقاوم سازی مجدد بخش هایی از تونل مترو نیز از یک هفته قبل انجام شده است و با بیرون آوردن بیل مکانیکی مابقی اقدامات مقام سازی تونل مترو نیز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به تعداد قربانیان این حادثه در تونل مترو گفت: دو کارگر مترو در جریان این حادثه در پی ریزش آوار جان خود را از دست دادند که ابتدا جسد کارگر جوان و امروز جسد راننده بیل مکانیکی از زیر آوار توسط آتش نشانی بیرون آورده شد تا عملا پرونده 2قربانی این حادثه بسته شود.

او با رد هر گونه شایعه درخصوص بیشتر بودن تعداد قربانیان حادثه انفجار لوله گاز در شهران در تونل مترو گفت: طبق اطلاعاتی که در گذشته نیز عنوان شد، تنها دو کارگر در جریان این حادثه در تونل مترو جان خود را از دست داده بودند که خوشبختانه با تلاش های انجام شده و همکاری خوب نیروهای آتش نشانی جسد هردو متوفی یافت شد.
20103

کد خبر: 657225

وب گردی

وب گردی