اجرای نمایش «مایبر» ادامه دارد

نمایش «مایبر» از روز چهارشنبه نهم تیرماه اجرای خود را در تالار مولوی ادامه می دهد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «مایبر» به کارگردانی ابوالفضل کاهانی از روز چهارشنبه، نهم تیر اجراهای خود را در تالار مولوی ادامه می دهد.

این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل کاهانی، اجراهای خود را از اواخر خرداد در سالن اصلی تالار مولوی آغاز کرده است پس از چند روز وقفه، از روز چهارشنبه، نهم تیر ساعت ۲۱ اجراهای خود را ادامه می دهد.

نمایش «مایبر» با حضور بازیگرانی همچون محمد علی‌محمدی، مجید یوسفی، مجتبی یوسفی، علی نورانی، محسن محبی با طراحی، نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل کاهانی روی صحنه می رود.

داستان این نمایش حول مساله اصلی اثر که بازسازی یک صحنه جرم است، رخ می دهد. زمانی که متهم بعد از وقوع جرم مجبور می شود صحنه جنایت را بازسازی کند در واقع اتفاقی را که قبلا افتاده روایت می کند.

سایر عوامل این نمایش عبارت از: تهیه کننده: مهرداد بهاءالدینی، دستیار کارگردان: نرگس نره ای، گرافیست: سید محمد مساوات، عکاس: محسن محبی، روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر، فضای مجازی: سارا حدادی، تبلیغات: گروه هنر مدرن (ModernArtGroup) هستند.

«مایبر» ساعت ۲۱ هر روز در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می رود. همچنین این نمایش همه روزه با تخفیف ۵۰ درصدی میزبان دانشجویان است.

505502

کد خبر: 657329

وب گردی

وب گردی