کشف ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق در گمرکات کشور

مقادیر زیادی قرص ترامادول، حشیش و قرص آموکسی سیلین قاچاق، با تلاش ماموران گمرکات باشماق و بازرگان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی گمرک ایران، ماموران گمرک باشماق در استان کردستان 6 هزار عدد قرص ترامادول و بیش از 63 هزار عدد کپسول آموکسی سیلین کشف و ضبط کردند.
ماموران این گمرک در خط خروجی سالن مسافری هنگام کنترل و بازرسی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون شدند و آن را برای بررسی دقیق‌تر به دستگاه ایکس‌ری هدایت کردند.
برپایه این گزارش، با پرتونگاری از اتوبوس ذکر شده، محل جاساز کالای مکشوفه که به طرز ماهرانه‌ای تعبیه شده بود مشخص و در مجموع تعداد 69 هزار قرص از نوع ترامادول و آموکسی سیلین کشف و ضبط شد و در این زمینه با تشکیل پرونده قضایی، راننده اتوبوس به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

کشف حشیش در گمرک بازرگان
با هوشیاری ماموران گمرک بازرگان مقدار دو کیلو و 100 کیلوگرم حشیش از داخل صندلی های یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط شد.
به دنبال کشف این میزان مواد مخدر پرونده قضایی تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.
همچنین ماموران گمرک بازرگان مقدار 210 کیلوگرم گرانول نقره، 9 هزار و 650 عدد دارو و 59 عدد ظروف شیشه‌ای در گمرک بازرگان کشف و ضبط کردند.
«ناصر انصاریان» مدیرکل گمرک بازرگان با اعلام این خبر افزود: کالاهای مکشوفه گفته شده به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف یک دستگاه کامیون جاسازی شده بود که با هوشیاری کارشناسان این گمرک کشف و جهت سیر مراحل قضایی ارجاع شد.
پیشتر معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران گفته بود: سال گذشته 289 تن انواع کالاهای قاچاق شامل مواد مخدر، قرص های روانگردان، مواد پیش ساز و ... در گمرکات کشور کشف شد.

401/601

کد خبر: 657362

وب گردی

وب گردی