رونمایی از پرچمدار جدید بنز+عکس

سومین عضو از خانواده مرسدس بنز AMG GT معرفی شد. خودرویی که با چهره‌ای جسورتر، آماده شده تا پرچم مرسدس بنز را در حوزه "اسپرت" بدست بگیرد

به گزارش ایسکانیوز،بدون مقدمه چینی بیشتر و خیلی صریح به سراغ اصل مطلب می‌رویم و اصل مطلب مرسدس بنز AMG GT R هم قطعا بخش فنی آن خواهد بود که شامل یکسری اعداد و ارقام می‌شود. اگر بخواهیم در مورد این اعداد صحبت کنیم، باید گفت که مرسدس بنز AMG GT R نسبت به مدل‌های قبلی و بخصوص نسخه S وزنی 1554 کیلوگرمی دارد که حدود 90 کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کرده است.

این خودرو در بازار هم قطعا رقیبی برای پورشه 911 و آئودی R8 به حساب خواهد آمد که حالا پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر خانوادگی‌اش، قدرتی 577 اسب بخاری و گشتاوری 699 نیوتن متری را در اختیارش قرار داده است، یعنی 74 اسب بخار قدرت و 50 نیوتن متر گشتاور بیشتر که از طریق یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته با شیفترهای تعویض دنده پشت فرمان به خروجی منتقل می‌شود.

با قدرت بیشتر ترکیب شده در یک بدنه سبک‌تر، نسخه R قادر به اجرای شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعتی 3.5 ثانیه‌ای است که به نسبت نسخه S، حدود 0.2 ثانیه سریع‌تر شده است. در سرعت گیری هم با 10 کیلومتر سرعت بیشتر می‌تواند به حداکثر سرعتی 318 کیلومتر بر ساعتی دست پیدا کند.

این خودرو همچنین در مقابل بر روی رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی و در عقب بر روی رینگ‌های 20 اینچی سواار شده است که با لاستیک‌های میچلین پایلوت اسپرت کاپ 2 پوشانده شده‌اند که طول عمر آن‌ها 2برابر بیشتر از لاستیک‌های نسخه S است.

603/602

کد خبر: 657416

وب گردی

وب گردی