اکران  «زاپاس» از امروز در سینماهای کشور

اکران فیلم سینمایی «زاپاس» از امروز در تهران و شهرستانها روی پرده می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این فیلم، فیلم سینمایی «زاپاس» به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی که اواخر پاییز سال گذشته در شمال کشور فیلمبرداری شد، با حضور در جشنواره فجر 35 توانست در میان بهترین فیلمها از نگاه مردمی قرار گیرد. ضمن اینکه شبنم مقدمی برای بازی در زاپاس از این جشنواره برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و ایمان امیدواری نامزد دریافت سیمرغ بهترین طراحی چهره بود.

این در حالی است که مراسم اکران خصوصی فیلم نیز که چهارشنبه هفته گذشته در پردیس کوروش برگزار شد، با استقبال هنرمندان همراه بود.

امیر جعفری، ریما رامین فر، جواد عزتی، الناز حبیبی، احمد مهران فر، شبنم مقدمی، نرگس رمضانی همراه با هنرمند خردسال ماهان نصیری بازیگران اصلی فیلم جدید نیک نژاد بوده‌اند. «زاپاس» یک کمدی اجتماعی است که داستان یک تیم فوتبال دسته سومی را روایت می‌کند. این تیم به دسته دوم صعود می‌کند وسعید در بازی آخر دچار مصدومیت تاندون پا می‌شود و سلامتی‌اش به خطر می افتد و همین اتفاق، دستمایه وقوع ماجراهای جالبی می‌شود که زندگی او و اطرافیانش را دستخوش تغییراتی می‌کند.

«زاپاس» با 23 سینما در تهران و هفت سینما در شهرستان از امروز استارت می زند. استقلال، آزادی، ملت، زندگی، راگا، تماشا، ماندانا، موزه سینما، حافظ، کیان، ایران، چارسو، جی، تیراژه، پیام، سمرقند، جوان، شاهد، بهمن، فرهنگ فلسطین، شکوفه و مرکزی سینماهایی هستند که در تهران این فیلم را نمایش می‌دهند.

نیک فیلم سینمایی «ناخواسته» را نیز در نوبت نمایش دارد. فیلمی که نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از جشنواره سی و دوم فیلم فجر بود.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: مدیر تولید: وحید مرادی، طراح صحنه: مهدی دیلمی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح لباس: مجید لیلاجی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، دستیار یک کارگردان: حامد مختاری، برنامه ریز: احسان سجادی حسینی، عکاس: ناصر سجادی حسینی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

508502

کد خبر: 657595

وب گردی

وب گردی