تاکید دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بر شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در بیانیه‌ای برشرکت گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه در راهپیمایی روز قدس تاکیدکرد.

به گزارش ایسکانیوز از شاهرود در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان، اساتید و کارکنان این دانشگاه همانند سالهای گذشته هرچه پر شور و با شکوه‌تر در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.

بار دیگر موعد آن رسید تا با حرکتی پر شور و برخاسته از روح مردمان شجاع این سرزمین همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم و بدین سان روح آزادمردی و شجاعت را در ممالک اسلامی طنین انداز کنیم.

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ضمن محکوم کردن حرکتهای رژیم غاصب صهیونیستی به واسطه ساخت شهرکهای غیرقانونی و کشتار مردم مضلوم این سرزمین اعلام می‌کنیم ایجاد این شهرک‌ها بدون رعایت کنوانسیونهای بین المللی و حقوق قانونی مردم فلسطین و با تصرف زمینهای متعلق به آنان صورت می‌گیرد، که البته حرکت جدیدی نیست و نخواهد بود و این کشورهای اسلامی هستند که باید از خواب خرگوشی بیدار شده و تسامح را کنار بگذارند.

تاسف خود را از رفتار ذلت بار برخی کشورهای اسلامی و عربی در سازش با رژیم صهیونیستی اعلام می‌داریم و به این کشور‌ها می‌گوییم که یادتان باشد پیمانهای سران سست عنصر سازشکار با این رژیم غاصب حتما دامن شما را در آینده خواهد گرفت و اینگونه دست دوستی دادن‌ها آتش بر حکومتهای عنکبوتی شماست.

در پایان حمایت مجدد خود را از آرمانهای مردم فلسطین و مواضع جمهوری اسلامی ایران و در راس آن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم و بر شرکت گسترده اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در راهپیمایی روز قدس همچون سالهای گذشته تاکید می‌نماییم.

کد خبر: 657693

وب گردی

وب گردی