عابدینی: برای حضور موفق در المپیک برنامه های خوبی دارم

رمضان پور -– عضو تیم ملی شمشیربازی گفت:  در المپیک ریو  کسب نتیجه خوب برایم مهم تر از و کسب مدال است.  

مجتبی عابدینی در گفتگو با ایسکانیوز گفت: ما قبل از انتخابی های المپیک تمام تمرکز خود را برای کسب رنکینگ بالا در جهان جمع کره بودیم به لطف خدا و با تمرینات خوبی که انجام دادیم توانستیم به کسب سهمیه المپیک فکر کنیم و در ادامه موفق به کسب دو سهمیه در المپیک ریو شویم. پس از راه یابی به المپیک فدراسیون برنامه خوبی را برای تیم ملی در نظر گرفت تا بتوانیم با روحیه و شرایط مناسب به تمرینات خود ادامه بدهیم.

وی افزود: ما در حال حاضر 20 روز است که وارد اردو های تیم ملی شدیم و تا به امروز تمرینات بسیار خوب و مطلوبی را پشت سر گذاشتیم. این تمرینات زیر نظر پیمان فخری سرمربی تیم ملی دنبال می شود که الحمدالله خوب بوده و او زحمات فراوانی را برای تیم میکشند.

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: همه ما برای موفقیت تیم ملی تا به امروز تلاش کردیم و نتیجه خوبی را هم بدست آودریم اما به شخصه برای رسیدن به المپیک زحمت زیادی کشیدم و هدفم در درجه اول نتیجه خوب و بعد کسب مدال در المپیک ریو است. زیرا برای شخص خودم نتیجه خوب مهم تر از مدال است اگر من برای نتیجه خوب تلاش کنم قطعا فاصله چندانی با مدال نخواهم داشت.

مجتبی عابدینی خاطر نشان کرد: ما برای آماده سازی هرچه بهتر برای المپیک از 20 الی 26 تیر ماه به آلمان خواهیم رفت و یک اردو مشترک با تیم ملی شمشیربازی این کشور خواهیم داشت.

402/601

کد خبر: 657738

وب گردی

وب گردی