فیلم «پشت در خبری نیست» از امروز اکران می شود

فیلم «پشت در خبری نیست» ساخته شبنم عرفی نژاد از امروز ۹ تیر اکران خود را در سینماهای گروه «هنر و تجربه» آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی این فیلم، اولین نمایش فیلم «پشت در خبری نیست» ساخته شبنم عرفی نژاد که به تهیه کنندگی کیانوش عیاری ساخته شده امروز چهارشنبه ۹ تیر در سینما فرهنگ و در ساعت ۱۹ خواهد بود و به این ترتیب اکران این فیلم سینمایی در گروه «هنر و تجربه» آغاز می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: نادر دزدی می کند و با جواهرات سرقتی به خانه ای که خواهرش پروین در آنجا پرستار خانگی است، می رود. هادی نامزد پروین سرباز است. او مامور می شود به همراه لیلا که دادگاه حق حضانت فرزندش را به او داده به خانه شوهر سابقش بهروز برود. خانه بهروز در همان آپارتمان پروین است.

عوامل این فیلم عبارتند از: تهیه کننده: کیانوش عیاری، کارگردان: شبنم عرفی نژاد، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست، مدیر برنامه ریزی: فرید سجادی حسینی، صدابردار: سعید صالحی، طراح گریم: سالومه اسکندری، طراح صحنه: محسن پناهی، طراح لباس: مهسا عظیمی، صداگذاری: امین میرشکاری، تدوین: شبنم عرفی نژاد، بازیگران: شهرام حقیقت دوست، مهراوه شریفی نیا، حسن موذنی، منصوره سپاه منصور، صالح میرزا آقایی، رضا رویگری، سوسن پرور، مهدی فریمان و با حضور رویا نونهالی.

508502

کد خبر: 657757

وب گردی

وب گردی