تهران ایسکانیوز: مهمد بچیروویچ سرمربی تیم ملی بسکتبال پس از شکست 90 بر 60 مقابل اسپانیا در بازی نخست در جام جهانی از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد چرا که معتقد بود شاگردانش تلاش خودشان را کرده اند:«ما در این مسابقه  با یک تیم بسیار خوب روبرو بودیم. بنابراین از عملکرد بازیکنان خودم راضی هستم، چون آنها تلاش‌شان را کردند و این شکست چیزی از ارزش های آنها کم نکرد .»

بچیروویچ معتقد است که اسپانیا و آمریکا دو تیم با شانس بالا برای رسیدن به فینال مسابقات هستند و در حقیقت تیم ملی مقابل یکی از امیدهای قهرمانی جام شکست خورده است: «پیش از آغاز بازی می‌دانستیم مقابل یک تیم بزرگ به نام اسپانیا ظاهر می‌شویم و کار سختی مقابل آنها داریم. با این حساب شاگردانم عملکرد خوبی مقابل اسپانیا داشتند.»

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران با اشاره به امیدواری به صعود تیمش به مرحله دوم مسابقات ادامه داد:« با انگیزه بالا در این مسابقه ظاهر شدیم. تیم ایران بر اساس محاسبات و روی کاغذ شانس صعود به دور دوم را دارد و باید تلاش کنیم .در هر مسابقه برای برد به میدان می رویم و فرقی هم نمی‌کند مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم؛ هرچند فشاری روی ما برای صعود به دور دوم نیست.

به گزارش ایسکانیوز تیم ملی بسکتبال کشورمان در بازی دوم خود امشب ساعت 20:30 به مصاف برزیل می‌رود.
کد خبر: 65777

وب گردی

وب گردی