امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی:راه نفوذ هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است/تولید موشک هوا به زمین ایران تا پایان امسال

‌فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی آخرین جمعه رمضان گفت: روز جهانی قدس به اسلام تازگی بخشید.

به گزارش ‌ایسکانیوز به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در محفل انس با قرآن در مرکز آموزش شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان با اشاره به روز جهانی قدس و ضرورت حضور مردم در راهپیمایی این روز اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان عالم است و همه باید با وحدت در برابر جنایت‌های این دشمنان قسم خورده اسلام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حضوری پرشکوه داشته باشند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) افزود: روز قدس به اسلام تازگی بخشید و همه مسلمانان باید به اطاعت از رهنمودهای امام خامنه ای، رژیم شیطانی اسرائیل را از خاک مقدس فلسطین بیرون کنند.

امیر سرتیپ اسماعیلی با اشاره به توان بالای نیروهای نامی کشورمان گفت: تجهیزات و نیروهای انسانی کشور در برابر تجاوز و حمله‌های احتمالی دشمنان، بسیار هوشیار عمل می‌کند و اسارت نیروهای آمریکایی در آب‌های خلیج همیشه فارس مبیین این مساله است.

وی با بیان این که کارکنان یگان‌های پدافند هوایی در کنار سایر نیروهای نظامی کشور با تمام وجود از میهن عزیزشان دفاع خواهند کرد، اظهار کرد: یگان پدافند هوایی در کنار کارهای نظامی به ترویج اخلاق و نهادینه کردن تفکر اسلامی در بین سربازان می‌پردازد و با عنایت خداوند شاهد حضور فعال حافظان قرآن کریم در قرارگاه پدافند هوایی سراسر کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: امروز ما امنیت و آسایش در کشور را مدیون خون مطهر شهدای مدافع حرم هستیم و فرهنگ شهادت در بین جوانان ایرانی نهادینه شده است و به برکت خون شهدا، مرزهای هوایی کشور یکی از امن ترین مرزهای خاورمیانه است.

راه نفوذ هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است

وی با اشاره به رصد مداوم آسمان نیلگون ایران اسلامی توسط پدافند هوایی افزود: پدافند هوایی ارتش اجازه و مجال نفوذ به حریم هوایی ایران اسلامی را نداده و گروه‌های پداجا راه نفوذ بر هر پرنده‌ای به آسمان ایران بسته است.

تولید موشک هوا به زمین ایران تا پایان امسال

این مقام ارشد نظامی به تمجید از پیشرفت‌های نظامی ارتش ایران پرداخت و گفت: موشک هوا به زمین ایران که توسط نیروهای توانمند پداجا و وزارت دفاع ایران ساخته شده تا پایان امسال به تولید می‌رسد.

وی از ارتش به عنوان نیرویی گوش به فرمان فرماندهی کل قوا نام برد و با اشاره به دستاوردهای متعدد این نیروی نظامی در ایران، تصریح کرد: ایمان به خدا و تبعیت محض از مقام معظم رهبری مهمترین عامل موثر در دستیابی ارتش جمهوری اسلامی به این موفقیت‌ها بوده است.

203

کد خبر: 657890

وب گردی

وب گردی