حجت الاسلام نمازی: کلیه تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی باید در چهارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت کنند

دیدار اعضای تشکل‌ها، کانون‌ها و اتحادیه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر سیدطه هاشمی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دکتر حبیب اسماعیلی و حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

مدیرکل امور‌فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به نمایندگان تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «فعالیت تشکل‌ها به چند مورد تقسیم می‌شود. یکی از آنها فرآیند حمایت مالی است که باید اصلاح شود. این فرآیند می‌تواند به صورت برنامه‌ای اصلاح شود.»

او ادامه داد: «یکی از موارد مهم درباره حوزه تشکل‌ها بحث نظارت است که با کمک خود تشکل‌ها انجام می‌شود. اگر نظارت درست نباشد کار تشکل‌ها هم درست انجام نمی‌شود.»

اسماعیلی افزود: «مبحث مهم دیگر آموزش به صورت جدی است‌ که باعث توانمندسازی شود. در فرآیند آموزش اهل اندیشه باید امور را در دست بگیرد. همچنین اعضای تشکل‌ها باید در حوزه خواندن و فکر کردن تقویت شوند.»

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی به جشنواره نشریات دانشجویی اشاره کرد و گفت: «این جشنواره در تبریز برگزار خواهد شد و بین 525 تا 550 نشریه ثبت شده در این جشنواره شرکت کردند. خوشبختانه همه کادر و اعضای تحریریه این نشریات دانشجو هستند. کمیته مرکزی ناظر بر نشریات نیز انتخاباتش در تبریز برگزار شده که در این حوزه فعالیت کنند. امیدواریم بتوانیم فضایی متعادل و چندصدایی ایجاد کنیم.»

همچنین حجت الاسلام و المسلمین حسن نمازی مدیرکل تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه ضمن خوشامدگویی به دکتر میرزاده و دکتر طه هاشمی و حاضرین گفت: یکی از علل اساسی که مدیریت تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی را پذیرفتم، حضور دکتر میرزاده بعنوان ریاست این دانشگاه و همکاری با شخص ایشان بود و وقتی که سلامت نفس و مدیریت سیستماتیکی ایشان را دیدم با حضور در تشکل ها ارادت بنده به ایشان بیشتر شد.

مدیرکل تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این اداره، گفت: اصلاحات در اداره کل تشکل های دانشجویی دانشگاه‌ آزاد اسلامی آغاز شده است و اقدامات بسیاری از جمله تقویت هیات های مذهبی، هویت بخشی به نشریات دانشجویی و ... در برنامه ما قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه تشکل هایی که در چهارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی باشند می توانند در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت کنند.

در این نشست نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاون دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه گفت‌وگو و مشکلات خود را مطرح کردند.

20101

کد خبر: 657950

وب گردی

وب گردی