از دیدار تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر میرزاده تا روایت علی عسکری از ارتباطاتش با شهید بهشتی/اخبار دانشگاه در هفته گذشته

دانشگاه آزاد اسلامی در هفته ای که گذشت شاهد رویدادها و اتفاقات زیادی از جمله ابلاغ اجرای تمامی فعالیت های واحدها با محوریت سیاست های کلی علم و فناوری با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری،دیدار تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد با رییس این دانشگاه و... بود.

به گزارش ایسکانیوز، رویداد های مهم اتفاق افتاده در دانشگاه آزاد اسلامی را در ادامه می خوانید.

شنبه 5 تیر 1395

شرایط مهمان شدن دانشجویان سایر دانشگاه ها در دانشگاه آزاد اسلامی/جزییات ترم تابستانه سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ترم تابستانه سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی مشابه ترم تابستانه این دانشگاه در سال 94 است، گفت: دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی، علوم پایه و دام پزشکی می توانند تا سقف 10 واحد، انتخاب واحد کنند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

توصیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به کارکنان دانشگاه: با روی گشاده خواسته های مراجعان را پاسخ دهید

دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به تمام همکاران دانشگاه آزاد اسلامی از آنها خواست با روی گشاده به خواسته های ارباب رجوع پاسخ دهند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

یکشنبه 6 تیر 1395

دکتر میرزاده ابلاغ کرد؛ اجرای تمامی فعالیت های واحدها با محوریت سیاست های کلی علم و فناوری با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری

رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای از رییسان واحدهای مراکز استان و سازمان سما خواست تا کلیه فعالیت های مرتبط با سیاست های کلی علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری(فناوری های هسته ای، زیستی، نانو، سلول های بنیادی، پزشکی بازساختی و مهندسی هوافضا) با هماهنگی معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه صورت گیرد

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

بررسی عملکرد «شتاپ»/ تصمیم‌گیری درباره تبدیل به احسن تعدادی از املاک دانشگاه آزاد اسلامی

فریدون رهنمای رودپشتی درباره سی‌هفتمین جلسه شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی که عصر دیروز برگزار شد، گفت: در ابتدای جلسه دکتر مرتضی محمدخان گزارش کمیته سرمایه‌گذاری شورا را ارائه کرد، 5 مصوبه مطرح شد که شورا با آن 5 مصوبه موافقت کرد. با رعایت این مصوبات دوباره بی‌پی و اف‌اس تعدادی از طرح‌ها را دنبال می‌کنیم.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دوشنبه 7 تیر 1395

روایت معاون پارلمانی دانشگاه آزاد از ارتباطاتش با شهید بهشتی

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بررسی نحوه نفوذ بنی‌صدر در انقلاب شیوه کارها و سرانجام عملش در روز هفتم تیر، سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش خالی از لطف و فایده نیست. پدیده به قدرت رسیدن بنی صدر و خروج او به شکل مضحک با لباس زنانه از کشور هرچند خسارت های زیادی را متوجه کشور و نظام کرد ولی تجربه ارزشمندی را در اختیار ملت ایران قرار داد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی: 6 واحد دانشگاهی مجوز تشکیل کمیته اخلاق پزشکی را دریافت کرده اند

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تا کنون 6 واحد دانشگاهی مجوز تشکیل کمیته سازمانی اخلاق در ‏پژوهش های زیست پزشکی را دریافت کرده اند، گفت: از سه ماه آخر سال 94 کار تشکیل کمیته های اخلاق پزشکی در دانشگاه ‏آزاد اسلامی آغاز شده و به زودی مجوز تشکیل این کمیته ها به واحدهای دانشگاهی داده می شود‎.‎

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

خاطره دکتر میرزاده از معلم شهیدش در حادثه هفتم تیر

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با نقل خاطره ای از یکی از شهدای هفتم تیر که معلمش بود، یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش را گرامی داشت؛

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

سه‌شنبه 8 تیر 1395

طه هاشمی: طرح علم در محضر قرآن اجرا می‌شود/ جشنواره شیخ طبرسی دوسالانه است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ، ابتدا از غرفه‌های دانشگاه آزاد اسلامی و بعد از غرفه‌های جهاد دانشگاهی، خبرگزاری قرآنی (ایکنا)، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور، تجلی قرآن در آیینه علوم، غرفه کتیبه‌های مهاجر، مجموعه خصوصی سید محمد خرازی، موزه هنرهای دینی امام علی(ع) و غرفه پژوهشکده هنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی دیدن کرد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

انتقاد دکتر میرزاده از برخورد غیرمنصفانه با دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه بندی تولید علم

در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که به ریاست دکتر میرزاده و با حضور اعضا برگزار شد، برنامه راهبردی معاونت اداری مالی دانشگاه تصویب و گزارشی از عملکرد درآمدهای غیر شهریه ای واحد نجف آباد ارائه شد.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

چهارشنبه 9 تیر 1395

دعوت دکتر میرزاده از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه روز جهانی قدس، با صدور پیامی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

پنج‌شنبه 10 تیر 1395

دعوت دکتر میرزاده از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دکتر میرزاده با اشاره به فرارسیدن روز قدس، یادگار تدبیر امام راحل(ره) گفت: از همه همکاران دعوت می کنم در کنار سایر اقشار جامعه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

حجت الاسلام نمازی: کلیه تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی باید در چهارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت کنند

در دیدار اعضای تشکل‌ها، کانون‌ها و اتحادیه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با رئیس این دانشگاه، دکتر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر سیدطه هاشمی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی دکتر حبیب اسماعیلی و حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین حسن نمازی رئیس اداره تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

دکتر میرزاده: استفاده از نقطه نظرات تشکل های دانشجویی در بهبود روش ها و منش ها در اداره امور دانشگاه

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، امروز توانسته به یک الگو و مدل جهانی برای جلب مشارکت های مردمی در توسعه علمی کشورها تبدیل شود، گفت: 25درصد از تولید جهانی علم ایران متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

مشروح این خبر را در اینجا بخوانید

20101

کد خبر: 657999

وب گردی

وب گردی