اعطای وام به همه دانشجویان متقاضی دانشگاه شهید چمران

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به مهلت ثبت‌نام وام‌های دانشجویی تا پایان تیرماه، گفت: ترم گذشته به همه دانشجویان متقاضی وام پرداخت شده و اکنون اعتبار تخصیص‌یافته به دانشگاه برای اعطای وام نیز نسبت به سال‌های گذشته در حد مناسبی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا علم، با بیان این مطلب بیان کرد: ثبت‌نام وام‌های دانشجویی نیم‌سال اول 96 – 95 تا پایان تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: متقاضیان وام‌های دانشجویی صندوق رفاه باید به‌منظور ثبت‌ درخواست خود از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس bp.swf.irاقدام کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که صندوق رفاه با توجه به شرایط دانشجویان از ابتدای مهرماه اقدام به پرداخت وام‌ها خواهد کرد، ادامه داد: سقف انواع وام‌های دانشجویی هنوز مشخص نیست اما بدیهی است که بسته به نوع وام، مقطع تحصیلی دانشجو و ... متفاوت است.

علم در خصوص نحوه‌ بازپرداخت وام‌ها نیز گفت: با توجه به این‌که بهره‌ای به وام‌های دانشجویی تعلق نمی‌گیرد، بسته به سیاست‌های صندوق رفاه، نوع و میزان وام‌های دریافتتی دفترچه اقساط پس از فراغت از تحصیل برای دانشجو صادر و مهلت بازپرداخت مشخص خواهد شد.

وی تصریح کرد: در دانشگاه شهید چمران ترم گذشته به هر دانشجویی که به‌طور کتبی درخواست وام خود را ارائه کرده بود، وام تعلق گرفته و سهمیه صندوق رفاه برای تمام دانشجویان متقاضی کافی بوده است.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که اعتبار وام دانشجویی در قالب درصدی از بودجه صندوق رفاه در تعامل با دانشگاه تامین می‌شود، گفت: با توجه به مقدار پولی که اکنون بابت شهریه خوابگاه‌ها به صندوق رفاه ارسال شده و بازگشت بخشی از آن به‌عنوان وام، سهمیه دانشگاه برای اعطای وام‌های دانشجویی در مقایسه با سال‌های گذشته اکنون در حد مناسبی است به‌طوری‌که ترم گذشته به تمام دانشجویان متقاضی وام تعلق گرفت.

20101

کد خبر: 658005

وب گردی

وب گردی