آزار و اذیت مسافران فرودگاه امام توسط راننده / جزئیات دستگیری مرد شیطان صفت

متهم سابقه داری که با استفاده از لباس فرم رانند گان فرودگاه امام اقدام به سوار کردن طعمه هایش و آزار و اذیت آنها در بیابان های اطراف پایتخت می کرد در عملیات پلیس، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز وبه نقل از مهر، ۲۵ خرداد ۹۵ پرونده ای مبنی بر آزار و اذیت خانمی به هویت مشخص در کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی (ره) تشکیل و به دستور شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلییس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

اظهارات شاکی پرونده

شاکی پرونده پس از حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۶ از پاسگاه نعت آباد به مقصد باقرشهر، به عنوان مسافر سوار یک دستگاه خودرو پرشیا سفید رنگ شدم که راننده آن فردی حدودا ۴۰ ساله و ملبس به لباس فرم روشن! بود که در بین راه از مسیر اصلی خارج شد. چندین بار قصد خارج شدن از ماشین را داشتم اما درب های عقب ماشین قفل شده بود تا نهایتا راننده خودرو مرا به بیابان های اطراف برد؛ با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در بیابان رهایم کرد و از محل متواری شد .

تحقیقات پلیسی

در تحقیقات از شاکیه، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی موفق به خاطر سپردن قسمتی از شماره های پلاک خودرو پژو پرشیا سفید رنگ شده که با بهره گیری از همین اطلاعات اندک، کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق خودرو پرشیا سفید رنگ مورد نظر و در ادامه هویت مالک آن بنام حمیدرضا (متولد ۱۳۵۵) شدند .

با شناسایی حمیدرضا و بررسی سوابق موجود از مجرمین سابقه دار در پلیس آگاهی، بلافاصله وی به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار پلیس آگاهی مورد شناسایی قرار گرفت ؛ بررسی سوابق حمیدرضا حکایت از آن داشت که او در سال های ۹۳ و ۹۴ نیز دو بار توسط اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده است .

دستگیری متهم

با شناسایی دقیق تصویر حمیدرضا توسط شاکی پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی با شناسایی محل سکونت وی در شهرستان اسلامشهر - شهرک واوان به این محل اعزام و طی یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

حمیدرضا پس از مواجه حضوری با شاکیه، صراحتا به ارتکاب جرم خود اعتراف و در خصوص لباس فرم مورد اشاره توسط شاکیه نیز عنوان داشت که این لباس مربوط به رانندگان فرودگاه است.

سرهنگ کارآگاه حسین زارع رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ، به خبرنگار مهر گفت: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد که متهم فاقد هرگونه سابقه کار رسمی و یا استخدام تحت عنوان راننده خطوط فرودگاهی است ضمن آنکه خودروهای مورد استفاده در خطوط فرودگاهی تهران نیز از نوع خودرو پرشیا نبوده و علاوه بر آن، تمامی خودروهای ویژه فرودگاه نیز دارای آرم و نشان مشخص هستند در حالیکه در خوردو توقیف شده از متهم، هیچکدام از این موارد وجود نداشته و صرفا یک خودرو شخصی بوده است. متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان اداره اگاهی قرار دارد .

105105

کد خبر: 658010

وب گردی

وب گردی