قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت: مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تمدید شد / کوچکترین حقی از داوطلبان تضییع نخواهد شد

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت از بازنگری کارنامه همه داوطلبان به طور دقیق خبر داد و گفت: معاونت آموزشی وزارت بهداشت پاسدار حقوق تمام داوطلبان است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از وبدا ، حمید اکبری با اعلام این خبر گفت: با بررسی های دقیق بعمل آمده مشخص شد ضرایب برخی از دروس جابجا اعمال شده بود که خوشبختانه این مورد سریعا اصلاح شد.
وی با بیان اینکه کارنامه تمام داوطلبان بطور دقیق مورد بازنگری قرار گرفته است، افزود: کارنامه علمی برای تمام داوطلبان آزمون صادر و به همراه تصویر پاسخنامه افراد بر روی سایت سنجش منتشر شده است و از این رو جای هیچ گونه شبهه ای برای داوطلبان نخواهد بود.
وی همچنین از تمدید مهلت انتخاب رشته-محل آزمون کارشناسی ارشد پزشکی تا روز سه شنبه ١٥ تیرماه خبر داد و ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی گفت: داوطلبان می توانند کارنامه نهایی خود را روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ملاحظه نمایند و اطلاعات کامل درخصوص زمان انتخاب رشته-محل این داوطلبان نیز در سایت مذکور اعلام شده است.
وی به داوطلبان این آزمون اطمینان خاطر داد: معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پاسدار حقوق تمام داوطلبان بوده و مسلما" کوچکترین حقی از هیچ داوطلبی تضییع نخواهد شد.
گفتنی است، در پی انتشار اولیه کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ٩٥ و سوالاتی که برای تعدادی از داوطلبان برخی از مجموعه رشته های آزمون پیش آمده بود، با دستور دکتر لاریجانی، معاون آموزشی وزارت بهداشت کارگروه ویژه ای برای بررسی این موضوع تشکیل و بازنگری مجدد در نحوه اعمال ضرایب و اعلام نتایج به عمل آمد.

20101

کد خبر: 658037

وب گردی

وب گردی