برترین کاتارو ایرلن با تیم دانشگاه آزاد در تاتامی سوپر لیگ کاراته

سیروس خالقی برترین کاتارو تیم ملی کاراته ضمن اعلام عضویت در باشگاه دانشگاه آزاد گفت:  با نام دانشگاه آزاد اسلامی روی تاتامی سوپر لیگ خواهم رفت.

امید اول ایران در مسابقات جهانی اتریش به ایسکانیوز گفت: در این دوره سطح مسابقات انتخابی و داوری ها بالا بود و با آمادگی متفاوتی نسبت به ۶ سال گذشته در اردوها حضور دارم، امیدوارم بتوانم اولین مدال تاریخ کاتای ایران در رده سنی بزرگسلان را بدست آورم.

سیروس خالقی ضمن تشکر از حمایت های فدراسیون کاراته نسبت به کاتاروها گفت: تا به حال اردویی برای کاتاروها با این شرایط وجود نداشته است و این امر نشان از نگاه حمایتی خوبی دارد که برای کاتاروها بوجود آمده است، هرچند کاستی هایی نیز وجود دارد و البته در ابتدای هر برنامه ای این کاستی ها وجود دارد.

خالقی در ادامه گفت: از شش سالکی ورزش را با کشتی آغاز و پس از مدت کوتاهی به توصیه مربی کشتی اش کاراته ماوای او شد، علاقه اش به بروسلی و فیلم های او سبب شد تا هنر های رزمی او را بخود خواند، در این راه عباس ثمره کوه کند مشوق اصلی او بوده است.

وی گفت: در حال حاضر زیر نظر استاد مهدی محمدی و دو مربی بدنسازی فعالیت می کنم و در هفته ۹ جلسه تمرین دارم،۵ جلسه تمرین کاراته دارم، سه جلسه تمرینات میدانی و یک جلسه به تمرینات هوازی می پردازم.
وی درخاتمه افزود: در سوپر لیگ کاراته با تیم دانشگاه آزاد اسلامی حضور خواهد یافت، هنوز قراردادش امضا نشده، اما کارهای مقدماتی انجام و نامش در لیست تیم کاراته دانشگاه آزاد اعلام شده است.

606/602

کد خبر: 658071

وب گردی

وب گردی