اظهارات بازیگر «کافه سوسایتی» درباره وودی آلن

بلیک لایولی گفت کار کردن با کارگردانی که خیلی کار کرده و دقیقا می‌داند چه می خواهد خیلی خوب و قدرت‌بخش است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، وودی آلن کارگردان نامدار از بلیک لایولی در فیلم «کافه سوسایتی» به عنوان بازیگر استفاده کرد. این فیلم پس از آن که به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن به نمایش درآمد، همین ماه (جولای) راهی سینماها می شود و بازیگر این فیلم در یک مصاحبه که به تازگی با مجله همپتونز انجام داده از این تجربه سخن گفته است.

لایولی درباره آلن گفت: او تجربه دلپذیری خلق می‌کند که موجب می‌شود همه آنهایی که آنجا هستند شاد باشند واز این که دارند در این فیلم همکاری می‌کنند و از این که بخشی از تاریخ سینما می‌شوند، شاد باشند.

این بازیگر گفت از اعتماد به نفس وودی آلن در کارگردانی لذت برده و همین به او اعتماد به نفس بیشتری برای بازیگری داده است. وی گفت: واقعا عالی است با کارگردانی کار کنی که دقیقا بداند چه می‌خواهد. این واقعیت که او با یک برداشت، کل سکانس را می‌گیرد و می‌تواند سکانسی با هشت نفر را با یک یا دو برداشت دربیاورد به بازیگر قدرت می‌بخشد چون می‌بینی کاری را که او می خواهد، انجام داده‌ای.

وی گفت: آلن واقعا مشوق است و اغلب می‌گوید بازیگران با بداهه می‌توانند کار را بهتر کنند. دیالوگ‌های او خیلی خاص است و در این فیلم به سبک ۱۹۳۰ انجام می‌شد. تو سعی می کنی با بداهه در کنار او حرکت کنی. او واقعا قدرت بخش است.

لایولی گفت از همبازی شدن در این فیلم با جسی آیزنبرگ و پارکر پوسی نیز لذت برده و این در حالی بود که هر دوی آنها از سابقه کار با وودی آلن برخوردار بودند و می‌دانستند چه روندی طی می‌شود. وی افزود: اولین روزی که پارکر را دیدم او می‌دانست من چقدر نگران و عصبی هستم و به همین دلیل دستم را گرفت و تا وقتی وودی آلن آمد و با ما درباره اولین برداشت صحبت کرد، آن را ول نکرد. چنین حمایتی واقعا دلگرم کننده است.

«کافه سوسایتی» جدیدترین فیلم وودی آلن، فیلمی کمدی-درام است که به قلم خود وی نوشته و کارگردانی شده است. در این فیلم جسی آیزنبرگ، کریستن استوارت، استیو کارل، پارکر پوزی، بلیک لایولی، کوری استول، جینی برلین، کن استات و تونی سیریکو به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلمبرداری این فیلم ۱۷ اوت ۲۰۱۵ در لس آنجلس آغاز شد.

آلن با این فیلم برای سومین بار جشنواره کن را افتتاح ‌کرد. او پیش از این سال ۲۰۰۲ با فیلم «پایان هالیوودی» و سال ۲۰۱۱ با فیلم «نیمه‌شب در پاریس» جشنواره کن را افتتاح کرده بود.

داستان حول محور کافه سوسایتی دهه ۱۹۳۰ میلادی هالیوود می‌چرخد و ماجرای پسر جوانی را روایت می‌کند که در دهه سی میلادی با رویای ورود به سینما به هالیوود قدم می‌گذارد اما عشق او را به دنیای پرشور و حال «کافه سوسایتی» می‌برد که از شاخصه‌های کلیدی آن دوران بود.
منبع: مهر
10503

کد خبر: 658075

وب گردی

وب گردی