زن سارق با آب نبات  دختران را گول می زد و طلاهایشان را می دزدید

زن خلافکار که با اغفال کودکان اقدام به سرقت طلا و جواهرات آنها می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شرق با شکایت‌های شهروندان ساکن محله باقرشهر تهران درباره سرقت‌های طلا و جواهرات کودکان، پرونده‌ای دراین‌باره در کلانتری تشکیل شد و تیمی از مأموران رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند. طی بررسی‌های انجام‌شده، تحقیق از شاهدان عینی ماجرا و همچنین بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محل‌های سرقت مشخص شد تمامی سرقت‌ها توسط یک زن انجام شده است و او با اغفال کودکان با آب‌نبات اقدام به سرقت جواهرات و طلاهای آنها می‌کند.

سرگرد سعیدرضا جمشیدی، رئیس کلانتری باقرشهر دراین‌باره توضیح داد: در ادامه تحقیقات چهره متهم شناسایی و تصویر او میان تیم‌های گشت انتظامی توزیع شد تا در صورت مشاهده‌شدن، وی را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری باقرشهرگفت: این اقدامات ادامه داشت تا اینکه مأموران یکی از گشت‌های انتظامی مستقر در محدوده استحفاظی این کلانتری روز سه‌شنبه توانستند چهره یک زن را با مشخصات ارائه‌شده از سارق، مطابقت دهند و برای بررسی موضوع وی را تحت نظر و تعقیب قرار دادند.

او گفت: پس از شناسایی محل اختفای زن مظنون، هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی صورت گرفت و دستور بازداشت زن مظنون صادر شد. پس از آن بلافاصله مأموران ضمن ارائه حکم قضائی ورود به منزل، وارد مخفیگاه متهم شدند.

سرگرد جمشیدی گفت: متهم که سعی داشت در ابتدا با جوسازی و ایجاد سروصدا خود را بی‌گناه جلوه دهد، پس از کشف تعدادی جواهرات و طلاهای مسروقه از منزلش به‌ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت اعتراف کرد.

رئیس کلانتری باقرشهر ادامه داد: متهم به همراه مأموران انتظامی و اموال مسروقه کشف‌شده به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی‌های فنی و تخصصی به چندین فقره سرقت طلا و جواهرات کودکان و دختربچه‌ها و اغفال آنها اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد. همچنین جواهرات و طلاهای مکشوفه از مخفیگاه این متهم پس از صورت‌جلسه به مالکانشان باز پس داده شد.

سرقت از کودکان به‌ویژه دزدیدن طلا و جواهرات دختربچه‌ها ازجمله جرائم شایعی است که در فصل تابستان احتمال وقوع آن بیشتر می‌شود؛ به همین دلیل پلیس به والدین هشدار می‌دهد مراقب باشند کودکانشان زیورآلات همراه نداشته باشند.

105105

کد خبر: 658085

وب گردی

وب گردی