اعلام انزجار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی از رژیم جعلی صهیونیستی/تصاویر

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با خیل عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و همراهی و همصدایی خود با ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان این دانشگاه همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس در تهران شرکت کرد. وی بعد از راهپیمایی در نماز جمعه تهران در روز قدس حضور یافت.

حضور پر شور کارکنان و استاتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در راهپیمایی روز جهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور کارکنان . اساتید و دانشجویان واحد رامسردر این شهرستان برگزار شد . مردم مسلمان این شهرستان پس از برگزاری راهپیمایی با حضور در مصلای نماز جمعه پس از قرائت بیانیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سخنرانی دکتر شریعت نژاد نماینده مردم شهرستان تنکابن رامسر و عباس آباد درمجلس شورای اسلامی به اقامه نماز جمعه پرداختند .

حضور پرشورکارکنان واحد شیراز در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و واحد شیراز ،همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان کارکنان واحد شیراز همگام، هم صدا و یکدل با مردم همیشه در صحنه و انقلابی کشور عزیزمان ایران اسلامی و دوشادوش امت مسلمان و روزه دار شهر شیراز در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس شرکت کرده و ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی ، با حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین خواستار آزادی تمامی سرزمین‌های اشغالی شدند.

در پایان راهپیمایی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز همراه با دیگر امت قهرمان حاضر در راهپیمایی در مراسم پرفیض نماز جمعه شرکت کردند.

واحد بوکان همراه با مردم ایران مشت های خود را برعلیه دولت جعلی اسراییل گره کردند

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان همراه با مردم روزه دار شهرستان بوکان با خروش انقلابی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

غرفه واحد تهران مرکزی در مسیر راه پیمایی بزرگ روز قدس

امروز غرفه دانشگاه آزاد اسلامی نیز در مسیر راهپیمایی مردم با همکاری روابط عمومی این دانشگاه و واحد تهران مرکزی برپا شد.

این غرفه در تقاطع خیابان فلسطین و خیابان انقلاب اسلامی مقابل دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی برپا و پوسترها و پرچم های تهیه شده از سوی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پین راهپیمایان توزیع شد.

مسئولان واحد بیضا با حضور پر شور خود حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند

همزمان با حضور مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس، کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی بیضا نیز با حضور پر شور خود حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

سرپرست واحد بیضا شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و اعلام همبستگی به مردم مظلوم فلسطین و انزجار ار رژیم خونخوار و آدمکش صهیونیستی اعلام کرد.

واحد نیکشهر همگام و هم صدا با مردم در روز قدس

هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر همگام و همصدا با سایر اقشار جامعه و با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

واحد شیروان در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی روز قدس همراه با مردم

امسال با نشاط تر از هرسال، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، صفوف بهم پیوسته راهپیمایی روز قدس را رونقی صد چندان داده بودند.

حماسه آفرینان واحد شیروان با پاسخ شایسته ی خود به اعتراض وجب به وجب فلسطین اشغالی، دوستی و همدلی خود را با برادران مبارز خود ثابت کردند و با فریادهای کوبنده ی خود به همگان نشان دادند دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها یک مرکز فرهنگی و آموزشی قدرتمند است بلکه وزنه تاثیرگذاری در مناسبات اجتماعی و سیاسی شهرستان شیروان به حساب می آید و می تواند مقتدرانه در میان آحاد ملت نقش مثبتی ایفا کند. چراکه همواره دانشجویان و دانشگاهیان حرف اول حضور چشم گیر و فعال در ایام یوم اله را زده اند.

و امسال که از حساسیت بیشتری نسبت به سال های گذشته برخوردار است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان، با حضور یکپارچه و انبوهش روز قدس را شکوهی با عظمت بخشید.

اعلام انزار واحد سنندج از رژیم صهیونیستی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج همگام با مردم شریف سنندج در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و از رژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

واحد میانه هم همراه با مردم بود

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، همزمان با اقشار مختلف مردم در سراسر کشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

در این راهپیمایی بزرگ، عاشقان مبارزه با صهیونیسم، مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، در آخرین روز ماه مبارک رمضان با حضور انبوه روزه‌داران، با در دست داشتن بنر و پلاکاردهایی پیام های خود را با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر و ... به گوش جهانیان رساندند و خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیسم علیه ملت و کودکان بی دفاع فلسطین اعلام داشتند.

واحد بوشهر همراه با مردم روزه دار در روز قدس

اعضای هیات رئیسه و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر همراه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.

رئیس، معاونان و جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر همراه و همگام با مردم روزه دار دیار شهید رئیسعلی دلواری و استان دارالحماسه بوشهر یکپارچه شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

20101

کد خبر: 658103

وب گردی

وب گردی