مسمومیت 8 نفر در استخر غرب تهران

 مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: به دلیل مسمومیت گاز کلر در استخری در بزرگراه نواب هشت شناگر این استخر روانه بیمارستان لقمان حکیم شدند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا،حسن عباسی با بیان این مطلب افزود: ساعت 20:05 امشب حادثه مسمومیت شناگران در استخری در حوالی بزرگراه نواب صفوی به سامانه 115 اعلام و ماموران چندین ایستگاه به همراه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
او ادامه داد: با حضور تکنسین های اورژانس مشاهده شد که 9 نفر از شناگران در این استخر به دلیل مسمومیت دچار ضعف و بی حالی شده اند که 8 نفر از این مسمومان بدلیل ادامه مراحل درمانی به بیمارستان لقمان حکیم منتقل و یک نفر نیز در محل بصورت سرپایی مداوا شدند.
به گفته عباسی مسمومیت با گاز کلر از علت اصلی این حادثه در این استخر اعلام شده است.
او حال عمومی مسمومان را رضایت بخش اعلام کرد.
بهروز ورزدار مدیر استخر یادیاران نیز گفت: سانس ساعت 18 تا 20 روز جمعه حدود 8 نفر از شناگران این استخر از جمله خود من به علت ضعف عمومی به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شدیم.
او ادامه داد: پس از معاینات پزشکی اینجانب مرخص شدم ولی دو نفر بزرگسال برغم تایید پزشکی مبنی بر مرخص شدن آنها، در بیمارستان مانده اند.
ورزدار با رد مسمومیت این افراد با گاز گلر گفت: میزان کلر استخر 2.5 هزارم سی.سی در لیتر و PH آب استخر از نظر اسیدی و قلیایی 7.7 است که با این وضعیت نمی توان گفت آب استخر ازنظر کلر مشکل داشت.
به گفته او سه کودک زیر 15 سال هم به درخواست و تشخیص بیمارستان به مدت 24 تا 48 ساعت زیرنظر پزشکان این بیمارستان بستری هستند.
20106

کد خبر: 658233

وب گردی

وب گردی