سخنگوی سپاه پاسداران: ایران اشراف کامل اطلاعاتی بر مرزهای کشور دارد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران اشراف کامل اطلاعاتی بر مرزهای کشور دارد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سردار رمضان شریف"سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلام با اشاره به شناسایی تیم‌های تروریستی در حوادث اخیر خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در 37 سال گذشته همواره با گروهک‌های تروریستی مواجه بوده و بر آنها اشراف اطلاعاتی داشته است.
"سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" ادامه داد: تیم‌های تروریستی سرویس‌های بیگانه‌ای هستند که برای ایجاد ناامنی و درگیری در مرزهای کشور ظاهر می‌شوند اما خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران، وزارت اطلاعات کشور و سپاه پاسداران اشراف خوبی راجع به سرویس‌های بیگانه دارند و تاکتیک‌های که آنها برای به کارگری اقدامات تروریستی به کار می‌برند از قبل شناسایی شده است.
وی افزود: شاید برای خیلی‌ها تعجب آور باشد که چگونه دو تیم تروریستی 5 نفره وارد مرزهای کشور شده به سرعت در تور اطلاعاتی ما قرار می‌گیرد و برای آنها این سوال ایجاد می‌شود که گروه‌های تروریستی در کشورهای مختلف ایجاد نا امنی کرده و نمی‌توانند در ایران ناامنی ایجاد کنند؟
سردار رمضان شریف تصریح کرد: اشراف اطلاعاتی ما به تجربه‌ مداومی که ایران در درگیری روزانه و در این 37 سال با گروه‌های تروریستی مختلف داشته برمی‌گردد و در این صحنه ما صاحب تجربه هستیم و نیروهای اطلاعاتی و سپاه هم اشراف کامل دارد.
205/201
کد خبر: 658281

وب گردی

وب گردی