پروژه گازرسانی به ١٨ روستای استان قزوین به بهره برداری می رسد

پروژه گازرسانی به ١٨ روستای استان قزوین همزمان با هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون در مجموع عملیات اجرایی گازرسانی به ١١٠ روستای استان قزوین با پیشرفتی مناسب در جریان است.

اسماعیل مفرد بوشهری در تشریح این پروژه ها گفت: گازرسانی به ٥٦ روستای شهرستان آوج، ٢٧ روستای شهرستان قزوین، ٢٦ روستای شهرستان تاکستان و یک روستای شهرستان بوئین زهرا با ٧٩٠ میلیارد ریال اعتبار در دست اجراست.

وی افزود: مراحل انتخاب پیمانکار اجرایی گازرسانی به ٣٠ روستای دیگر نیز در حال انجام است که در روزهای آینده، قرارداد آن با پیمانکاران منتخب امضا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: ١٢٧ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز گازرسانی به این ٣٠ روستا از منابع قانونی بودجه (قانون رفع موانع تولید) تامین می شود.

بوشهری با بیان این که هم اکنون ٧٤ درصد خانوار روستایی استان در ٣١١ روستا از مزایای گاز برخوردارند، گفت: ضریب نفوذ گاز با بهره برداری از پروژه گازرسانی به ١١٠ روستای یادشده به ٨٥ درصد افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین تاکید کرد: با توسعه گازرسانی در بخشهای روستایی می توان رفاه حداکثری را برای این بخش فراهم و بسترهای لازم برای رشد و توسعه اقتصادی مناطق روستایی را ایجاد کرد.

607/602

کد خبر: 658433

وب گردی

وب گردی