عرضه جدید ترین محصول جیپ به بازار هند

جیپ که قرار است اواخر سال جاری وارد بازار هند شود شاسی بلند گرند چروکی را در سه نسخه و با دو گزینه موتور در این کشور عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سازمان خبری خودرو،این نسخه ها با نام های لیمیتد، Summit و SRT شناخته می شوند.

بر اساس قوانین جهانی جیپ، نسخه لیمیتد مدلی متوسط است در حالی که Summitنسخه ممتاز به شمار می رود. SRT نسخه ای عملکرد بالا محسوب می شود.

نسخه های لیمیتد و Summit این خودرو با موتور 3.0 لیتری دیزلی V6 با قدرت 240 اسب بخار و گشتاور 570 نیوتون متر عرضه می شوند. نیروی این موتورها از طریق گیربکس هشت سرعته و سیستم AWD به هر چهار چرخ منتقل می شود.

جیپ هم چنین گرند چروکی را با نیرومحرکه SRT عرضه خواهد کرد. این موتور 6.4 لیتریHemi V8 قدرت 469 اسب بخار و گشتاور 630 نیوتون متر دارد. این موتور نیز با گیربکس اتوماتیک هشت سرعته و سیستم AWD عرضه می شود.

تجهیزات استاندارد در هر سه مدل این خودرو شامل روکش چرم، کنترل دما، صندلی های جلوی قابل تنظیم برقی و صندلی های جلوی گرم شونده است. نسخه های Summit وSRT این خودرو دارای سیستم موسیقی Harman Kardon با 19 بلندگو، نمایشگر لمسی 8.4 اینچی، ناوبری GPS، نمایشگرهای صندلی پشت و نرم افزار UConnect جیپ هستند. ایمنی هر سه این نسخه ها توسط 10 کیسه هوا، ESP، دیفرانسیل لغزش محدود، کمک استارت در سراشیبی و پشتی های سر اکتیو تامین می شود.

هر سه نسخه این خودرو دارای طول 4.82 متر و فاصله بین دو محور 2.91 متر هستند

603/601

کد خبر: 658450

وب گردی

وب گردی