کنعانی مقدم  لفظ "پارلمان اصولگرایی" را قبول ندارم

دبیرکل جبهه ایستادگی در واکنش به ایده برخی اصولگراها مبنی بر تشکیل "پارلمان اصولگرایی" گفت: این لفظ را قبول ندارم احزاب و تشکل‌های گوناگون سیاسی باید گرد هم جمع شوند و جبهه‌ای مشترک و یا شورای رهبری ایجاد کند تا از این طریق نقشه راهی برای اصولگرایان تنظیم شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران حسین کنعانی مقدم ؛ در واکنش به ایده اشخاصی چون مرتضی نبوی و محمدرضا باهنر مبنی بر تشکیل "پارلمان اصولگرایی" برای وحدت اصولگرایان در انتخابات سال 96 گفت: متاسفانه هنوز زیرساخت‌های لازم برای ایجاد تشکیلات مشترک اصولگرایی نداریم.

اختلافات اصولی

دبیرکل جبهه ایستادگی با بیان اینکه هنوز برخی از جریانات طیف اصولگرایی در پایه‌ای ترین اصولی که باید متفق باشند به توافق نرسیده‌اند، اظهار داشت: در برخی از احزاب طیف اصولگرایی عدم توافق و اختلاف نمایان است.

وی با انتقاد از عدم وجود یک شورای رهبری مشترک که بتواند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کند، تصریح کرد: با اصلاح موارد اصولی و ایجاد وحدت، قطعا مشکلات اصولگرایان مرتفع می‌شود.

100 حزب راست

کنعانی مقدم با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 100 حزب اصولگرایی در کشور داریم، یادآور شد: اگر احزاب گوناگون اصولگرایی با یکدیگر جبهه‌ای واحد تشکیل دهند می‌توانند حرف اول را در مسائل سیاسی کشور بزنند.

وی با بیان اینکه لفظ "پارلمان اصولگرایی" را قبول ندارم، اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که احزاب و تشکل‌های گوناگون سیاسی باید گرد هم جمع شوند و جبهه‌ای مشترک و یا شورای رهبری ایجاد کند تا از این طریق نقشه راهی برای اصولگرایان تنظیم شود.

203/201

کد خبر: 658517

وب گردی

وب گردی