آمار تماشاگران ۶ سالن نمایشی تهران اعلام شد

سالن های مجموعه تئاتر شهر با چهار اجرای نمایشی، تالار هنر و خانه نمایش آمار تماشاگران خود تا تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۵ را اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تئاترشهر، در مجموعه تئاتر شهر چهار نمایش «روز های بی باران» ، «بیگانه»، «راهنمای تئاتر شهر» و «مجلس ضربت زدن» در حال اجرا هستند که طبق آمار اعلام شده نمایش «روزهای بی باران» به کارگردانی امین بهروزی که ۱۵ اجرای خودر ا در تالار سایه پشت سر گذاشته تا کنون ۹۰۹ تماشاگر داشته است.

برای این نمایش ۶۳۴ بلیت تمام بها، ۹ بلیت نیم بها، ۱۰۸ بلیت تخفیف دار و ۱۵۸ بلیت مهمان ارایه شده و مبلغ گیشه ۱۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ثبت شده است.

در تالار چهارسو نیز نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه طی ۳۶ اجرا میزبان ۴۲۸۷ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۲۴۷۰ بلیت تمام بها، ۴۳۱ بلیت نیم بها، ۵۵۹ بلیت تخفیف دار، ۸۲۷ بلیت میهمان ارایه شده و مبلغ گیشه این نمایش ۷۸۳ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال اعلام شده است.

نمایش «راهنمای تئاتر شهر» به کارگردانی نیکو ممدوحی که ۲ اجرای اول خود را پشت سر گذاشته میزبان ۷۸ تماشاگر بوده که ۳۶ بلیت تمام بها، ۲۳ بلیت تخفیف و ۱۹ بلیت میهمان را شامل می شود. مبلغ فروش این نمایش ۱۰ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال بوده است.

نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان نیز که در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است طی ۱۵ اجرا تا ۱۱ تیر ماه جاری میزبان ۹۴۲۲ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۳۸۴۸ بلیت تمام بها، ۴۷۳۲ بلیت تخفیف دار، ۸۴۲ بلیت مهمان ارایه شده است. مبلغ گیشه این نمایش ۳ میلیارد و ۱۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال اعلام شده است.

خانه نمایش اداره تئاتر نیز که میزبان نمایش «هفت هشتم» به کارگردانی حمید اصغری تتماج و علی برجی است طی هفته گذشته از ۹ تا ۱۱ تیر میزبان ۷۷ تماشاگر بوده است.

نمایش «لاکی» به کارگردانی آناهیتا غنی زاده که دو اجرای اول خود را در تالار هنر انجام داده طی روزهای ۱۰ و ۱۱ تیر ماه جاری میزبان ۱۷۹ تماشاگر بوده است. برای این نمایش ۱۵۸ بلیت تمام بها، ۲۱ بلیت میهمان ارایه شده و مبلغ گیشه این دو روز ۲۲ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال اعلام شده است.

505502

کد خبر: 658523

وب گردی

وب گردی