نکاتی که باید از جراحی زیبایی بینی بدانید

یک فوق تخصص جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک گفت: چنانچه عمل جراحی زیبایی درست انتخاب شود اثرات مثبت روی روان افراد دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا،دکتر ابوالفضل عباس‌زاده در این باره گفت: تب عمل زیبایی بینی در جامعه داغ است.

او با بیان اینکه در مواردی مشاهده می‌شود که فرد نیاز به عمل جراحی ندارد، اما اقدام به عمل جراحی زیبایی می‌کند، افزود: برخی از افراد به‌خاطر نداشتن اعتماد به نفس، خود زشت‌پنداری یا به‌دلیل مد و ژست اقدام به عمل زیبایی می‌کنند.

این فوق تخصص جراحی زیبایی و پلاستیک افزود: در برخی موارد بیماران نیاز دارند بینی خود را به‌خاطر قوز و افتادگی عمل کنند تا هارمونی لازم در چهره آنها برقرار و اعتماد به نفس پیدا کنند.

عباس‌زاده تاکید کرد: چنانچه عمل زیبایی درست انتخاب شود، اثرات مثبتی بر روی روان افراد می‌گذارد و باعث دردسر برای پزشکان و بیمار نمی‌شود.

این فوق تخصص جراحی زیبایی، ترمیمی و پلاستیک با انتقاد از اینکه متاسفانه برخی افراد از عمل زیبایی توقعات عجیب و غریب دارند، افزود: افرادی که مبادرت به عمل زیبایی می‌کنند باید انتظارات معقول داشته باشند.

او گفت: چنانچه عمل جراحی روی پلک، کشیدن ابرو، تزریق چربی روی گونه و لب درست انجام شود، برای بیمارانی که نیاز دارند از لحاظ روحی و روانی اثر مثبت دارد و چنانچه افرادی از نتایج اعمال زیبایی راضی نباشند، باعث دردسر خواهد شد.

عباس‌زاده تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از افرادی که عمل زیبایی انجام می‌دهند انتظار دارند که عمل آنها دیده شود، در حالی‌که عمل بینی در راستای اصلاح نقص‌هاست و نباید همه بینی‌ها یک مدل باشند.

او افزود: بینی طبیعی زیباست نه اینکه طبق مد خاصی باشد و به شخصه اعمال جراحی(دماغ فانتزی) را انجام نمی‌دهم؛ چراکه معتقدم بینی‎ خیلی کوتاه یا بینی که از پهنایش بیش از حد گرفته شود، مشکلات تنفسی را ایجاد می‌کند.

20106

کد خبر: 658684

وب گردی

وب گردی