محصولات بنز جمع آوری می شود

مرسدس بنز ایالات متحده اعلام کرد 136 دستگاه از خودروهای AMG GTS مدل 2016 آن به دلیل مشکل میل لنگ هایشان به نمایندگی های فروش بازگردانده خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سازمان خبری خودرو،مرسدس اعلام کرد که اواخر ماه اکتبر گزارشی را مبنی بر شکایت یک مشتری از صدای نامتعارف از قسمت زیرین نسخه دو سرنشین این کوپه V8 توروبو دوقلو دریافت کرده است و پس از انجام تحقیقات متوجه جدا شدن برخی از اتصالات میل لنگ فیبر کربنی آن شده. البته پس از آن گزارشات مشابهی نیز در عربستان سعودی و ژاپن دریافت گردیده است. نتایج بررسی ها نشان داده که اتصال میل لنگ فیبر کربنی با بخش هایی از موتور و جعبه دنده به درستی صورت نگرفته و به دلیل تولید نادرست بخش هایی ازآن شل شده است.

شرکت مرسدس بنز اعلام کرد در صورت عدم اتصال نامناسب گشتاور تولیدی موتور از دست رفته به چرخ های عقب متصل نمی شود و لذا رانندگان در شتابگیری یا ترمز دچار مشکل خواهند شد.

در حال حاضر تعداد 136 دستگاه از AMG GTS تولیدی بین ژوئن تا جولای 2015 مشمول این طرح فراخوان می شوند و می بایستی از یکم جولای برای رفع عیب به نمایندگی های فروش بازگردانده شوند.

603/601

کد خبر: 658882

وب گردی

وب گردی