محمد غرضی

23331_627شروع به کار یک رسانه جدید باعث خوشحالی است اما راه اندازی یک رسانه دانشگاهی خوشحالی مضاعفی دارد چرا که این رسانه می تواند از جوانان با انگیزه و پرشور استفاده کند.

یک رسانه برای موفقیت و پیشرفت باید همیشه خود را با رسانه های موفق دیگر مقایسه کند و نقاط ضعف خود را بشناسد، آن ها را برطرف کند تا با سرعت بیشتری به سمت موفقیت گام بردارد. یک خبرگزاری و یا هر مجموعه دیگر نه تنها نیازمند افراد جوان و باانگیزه که نیازمند افراد باتجربه نیز هست، باید از افراد باتجربه و مسن استفاده کرد تا انتقال تجارب بتواند نسل های آینده بالنده تری بسازد. درکنار مساله فوق، یک مجموعه برای موفقیت نیازمند تداوم است. در شرایط کنونی خبرگزاری و رسانه هایی که تداوم داشته اند کم بوده اند، از سوی دیگر رسانه ای که سنت ایجاد کرده است کمتر بوده است لذا فکر می کنم ایسکانیوز برای موفقیت نیازمند تداوم و سنت سازی است تا بتواند جایگاهی همیشگی در عرصه رسانه و خبری ایران داشته باشد. رسانه ها باید صادقانه و عالمانه برخورد کنند و با رویکردی اسلامی، پیامبرانه عمل کنند.

در زمینه اقتصادی همان گونه که معرف حضور همگان هستم، اینجانب نظراتی دارم که آن ها را به صورت کلی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته به طور گسترده بیان کردم. فکر می کنم در رویکرد اقتصادی به آن گفته ها مجددا رجوع کنید و آن مسائل را مورد بررسی قرار دهید زیرا آن مسائل از نظر من کماکان دغدغه اصلی مردم است.

آفت بزرگی که رسانه های کنونی، در ایران و سایر نقاط دنیا دارند سیاسی شدن آن ها و وابستگی سیاسی به یک جناح خاص یا بخشی از حاکمیت است. این موضوع از آن جهت برای یک رسانه آفت است که در مسائل مختلف رسانه به جای انجام رسالت خود که گردش آزاد اطلاعات است، به سمت خاک پاشیدن بر چشم واقعیت می رود. این موضوع باعث می شود مردم نسبت به رسانه ها دچار بدبینی شوند. در حالی که در کشور ما با سنت اسلامی کهن خود این رویه با هیچ معیار فرهنگی قابل قبول نیست. «درستی عمل» در برخی رسانه های ما کنار گذاشته شده و «به نفع من» جای آن نشسته است. متاسفانه این وضعیت در مورد ایران قابل قبول نیست و خبرگزاری ها و رسانه های موجود را به بخشی از قدرت حاکمه تبدیل کرده است لذا توصیه من به مجموعه ایسکانیوز این است که وابستگی جناحی نداشته باشید و به جای آن به انتشار واقعیات بپردازید.
کد خبر: 65893

وب گردی

وب گردی