قتل مرد شیرازی به دست همسرش/هر چه خواستم طلاقم دهد حاضر به جدایی نبود

 زن شیرازی وقتی نتوانست شوهرش را راضی به طلاق کند تنها راه نجاتش را در قتل شوهر دانست بنابراین در فرصتی مناسب او را در خواب کشت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روزنامه ایران، زن جوان یک روز صبح هنگامی که شوهرش در خواب بود با برداشتن اسلحه وارد اتاق خواب شد و او را با شلیک گلوله به قتل رساند. چند روز پیش مأموران پلیس شیراز که در جریان جنایت شوم قرار گرفته بودند پس از رسیدن به محل حادثه با جنازه مرد جوانی روبه‌رو شدند که در اتاق خواب روی تخت به قتل رسیده بود.
همسر قربانی جنایت در بازجویی‌ها گفت: دقایقی قبل با شنیدن صدای شلیک گلوله‌ای وارد اتاق خواب شدم و دیدم شوهرم غرق در خون در رختخواب جان سپرده است.
او در حالی که گریه می‌‌کرد به مأموران گفت: شوهرم بالاخره خودکشی کرد!این در حالی بود که صحنه جنایت نشان می‌داد قربانی، دست به خودکشی نزده و پزشک قانونی هم پس از معاینه جسد اعلام کرد او با شلیک گلوله‌ای در خواب کشته شده است. در ادامه بازجویی‌ها کارآگاهان از زن جوان پرسیدند آیا با همسرش اختلاف داشته یا نه که او در جواب گفت: «مشکل عمده‌ای با هم نداشتیم اما گاهی با هم جروبحث می‌کردیم.»با وجود این بازجویی از همسر مقتول در اداره آگاهی ادامه یافت تا اینکه او سرانجام به گریه افتاد و پرده از راز جنایت برداشت.«شوهرم شغل آزاد داشت و مرتب با هم درگیر می‌شدیم اما هر بار با وساطت اطرافیان مشاجرات‌مان به پایان می‌رسید. مرتب بر سر مسائل مختلف اذیتم می‌کرد. به همین خاطر از دستش خسته شده و تصمیم گرفته بودم از او جدا شوم ولی هر چه خواستم طلاقم دهد حاضر به جدایی نبود تا اینکه تنها راه نجاتم را در کشتن او دیدم. بنابراین به فکر فرصتی بودم تا هر طور شده شوهرم را از بین ببرم به خاطر همین اسلحه‌ای را که در خانه نگهداری می‌کردیم برداشتم و منتظر فرصت مناسبی ماندم تا اینکه روز حادثه وقتی مطمئن شدم به خواب عمیقی فرو رفته. اسلحه را برداشتم و پس از ورود به اتاق گلوله‌ای به او شلیک کردم. بعد از اتاق بیرون آمدم و با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کردم و گفتم که شوهرم خودکشی کرده سپس با کلانتری تماس گرفتم و گریه‌کنان خبر خودکشی‌اش را دادم.
این زن در دادسرای شیراز نزد قاضی درخشان بازپرس دادسرای جنایی هم به قتل شوهرش اعتراف کرد.

20106

کد خبر: 658964

وب گردی

وب گردی