شبکه مستند به «جاده شمال» می رود

مستند جدید «جاده شمال»، با پخش از شبکه مستند، مخاطبان را با زیبایی های جاده شمال کشور آشنا می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، مصطفی احمدیان تهیه کننده «جاده شمال» درباره این تولید جدید شبکه مستند توضیح داد: هدف ما از ساخت این مستند، نمایش زیبایی های جاده شمال است. بزرگی می گوید اصل سفر، راه است، مقصد که جایی شبیه مثل منزل خودتان است. این مستند کمک میکند راه جاده شمال را بهتر ببینیم.

وی افزود: البته اکثر مردم، مدام حین سفر حساب می کنند که چند ساعت دیگر به شمال می رسند. متاسفانه آنها راه را فراموش میکنند و دنبال پیدا کردن زمان رسیدن به مقصد هستند.

احمدیان با بیان اینکه هر یک از خروجی های جاده شمال به یک منطقه زیبا می رسد، یادآور شد: در «جاده شمال» نشان میدهیم که خیلی از جاده های فرعی مسیر شمال کشور، می توانند مقصدی برای سفرهای ما باشد. حتی میتوان ساعت هایی که راننده خسته است یا مسیر دچار ترافیک شده، از این نقاط زیبا برای استراحت استفاده کرد.

این مستندساز با اشاره به اینکه نگاه ما همیشه به روبرو است و اطراف را نمی بینیم، تصریح کرد: هر کسی که این مستند را تماشا کند، از این به بعد در نحوه سفر کردن خود به شمال کشور تغییراتی ایجاد میکند و به حضور در نقاطی که تا به حال به آنها بی توجه بوده، علاقمند می شود.

وی ادامه داد: به مرور تمام مسیر زیبای جاده، توسط غیربومی ها برای ویلا سازی تصاحب میشود، پس چه بهتر که تا دیر نشده از زیبایی های این مسیر بهره ببریم.

احمدیان تأکید کرد: «جاده شمال» مقاصد گردشگری جدید را به مردم معرفی میکند و آنها دیگر با دیدن تابلوهای مختلفی که در مسیر وجود دارد، علاقمند می شوند، مناطق زیباتر مسیر را هم تماشا و لذت حضور در آنجا را تجربه کنند.

«جاده شمال» تولید جدید شبکه مستند پنجشنبه 17 تیر ساعت 23 روی آنتن می رود و جمعه 18 تیر ماه ساعت 8 بازپخش می شود.

508502

کد خبر: 658973

وب گردی

وب گردی