پخش نمایش‌های ویژه عید فطر از رادیو نمایش

 رادیو نمایش ، اسامی و زمان پخش نمایش‌های ویژه عید سعید فطر را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو ، مجموعه نمایش‌های «عیدانه»، «بی بی شبکه» عناوین آثاری هستند که از شبکه رادیویی نمایش پخش می‌شوند.

«عیدانه» به کارگردانی جواد پیشگر، ساعت 15:15 روی آنتن می‌رود و داستان آن درباره نوید و نوال است که به کمک رضا سعی داشته زمین‌های اطراف باغ را زیر کشت ببرند و برای جالیزکاری آماده کنند اما مشهدی غلام مخالفت کرده و اجازه این کار را نمی‌دهد که درنهایت روز عید فطر اتفاقاتی می افتد که شنیدنی است.

"بی بی شبکه" نیز به کارگردانی جواد پیشگر، ساعت 16:00 از رادیو نمایش پخش می‌شود و در خلاصه داستان آن آمده است: بی بی پس از دستکاری گوشی موبایلش سیستمی طراحی می‌کند که هرگاه اهل خانه غرق گوشی‌هایشان می‌شوند خودبه خود گوشی‌ها را خاموش می‌کند و تا زمانی که به گفتگوی صمیمانه ننشینند قادر به استفاده از شبکه نیستند. این مسئله نخست آزرده‌شان می‌کند اما سرانجام خانواده را به هم نزدیک می‌کند.

همگی این آثار با هنرنمایی بازیگران، تهیه کنندگان، نویسندگان، صدابرداران و افکتورها در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تهیه و تولید شده و در این روز فرخنده روی آنتن رادیو نمایش می‌روند.

508502

کد خبر: 659068

وب گردی

وب گردی