پوگبا: ایتالیا و آلمان به یک‌اندازه سخت هستند/ گریه کردن بوفون ناراحتم کرد

هافبک خروس‌ها معتقد است فرقی نمی‌کرد که فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ایتالیا می‌رفت یا آلمان، چون هر دو تیم سخت هستند.

به گزارش ایسکانیوز، پل پوگبا پس از پیروزی 5 بر 2 شب گذشته (یکشنبه) تیم ملی فوتبال فرانسه مقابل ایسلند، یکی از شگفتی‌سازان مسابقات یورو 2016 در مرحله یک‌چهارم نهایی و مشخص شدن تقابل این تیم با آلمان در دور بعد به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردیم و واقعاً از این بابت خوشحالم. نیمه‌نهایی، نیمه‌نهایی است و به نظرم ایتالیا و آلمان به یک‌اندازه سخت هستند. در هر صورت ما به دنبال پیشروی در این مسابقات هستیم و می‌خواهیم که به پیروزی برسیم و آلمان و ایتالیا هر دو تیم‌های بزرگی هستند.

وی همچنین در تمجید از هم‌تیمی خود در یوونتوس که در بازی شنبه شب پس از شکست ایتالیا در ضربات پنالتی مقابل آلمان اشک در چشمانش حلقه زد، عنوان کرد: دیدن بوفون در حال گریه کردن مرا ناراحت کرد. آنها تیم خیلی خوبی را ساختند، ولی به هر حال فوتبال همین است. به هر حال ایتالیا تیم فوق‌العاده‌ای در یورو داشت و کسی انتظار چنین ایتالیایی قدرتمندی را نداشت. از اتفاقی که برای آنها افتاد، خوشحال نیستم. من با برخی از آنها همبازی هستم و به بازی در کنار آنها افتخار می‌کنم.

601/401

کد خبر: 659115

وب گردی

وب گردی