امیر شاه‌صفی به رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی انتصاب سرلشکر محمدحسین باقری به ریاست ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز ، امیر شاه صفی انتصاب رئیس جدید ستاد کل نیروهای مسلح تبریک گفت:

حسن ظن و اعتماد گرانسنگ فرماندهی معظم کل قوا برگ زرین دیگری بر کارنامه پربار و درخشان جنابعالی افزوده است بی شک گنجینه شکوهمند تجربیات سالهای دفاع مقدس از هوای صافی دیار کردستان تا سرزمین نخل های بی سر خوزستان و فرصت مغتنم همنشینی و درس آموزی از مکتب شهیدان سربلندی همچون حسن باقری، همت، کاظمی، صیاد شیرازی و دیگر ستارگان آسمان رشادت در کنار مجاهدت مجدانه در جبهه جهاد و نفس و دست شستن از غبار تن، آن جناب را مفتخر به اعتماد فرمانده علوی و بصیر انقلاب نموده است.

با قلبی آکنده از امید به آینده سزاوار نیروهای مسلح تحت مدیریت و هدایت جنابعالی ضمن عرض تبریک، اطمینان می دهد نیروی هوایی الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده و چابک تر از همیشه آمادگی انجام فرامین فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و گام نهادن در مسیر سیاست دفاعی و تدابیر ابلاغی از سوی ستادکل نیروهای مسلح را دارد.

امید است در پرتوی الطاف خفیه حضرت ولی عصر ارواحنا فدا و دعای مجیب نایب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در مسئولیت جدید در ایفای پیمان با آرمان های امام (ره) و شهیدان و ایثارگران همچون گذشته پیروز و سربلند باشید.

205/201

کد خبر: 659120

وب گردی

وب گردی