منظمی: در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست

مدیر تیم های ملی والیبال کشورمان :برترین تیم های دنیا هم می جنگند تا به پیروزی برسند. آرزوی همه ما این است که بتوانیم بازی خوبی در المپیک به نمایش بگذاریم.

امیر حسین منظمی بازیکن و مربی اسبق تیم ملی والیبال و مدیر تیم های ملی والیبال کشورمان در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: یک سفر طولانی برای کسب سهمیه المپیک داشتیم.بچه ها به لحاظ جسمی و روحی بسیار خسته بودند. شکر خدا در بازی اولمان در تهران خوب و منطقی بازی کردیم.

پیروزی مقابل صربستان بسیار مهم و دلنیشین بود زیرا اولین شکست را به تیم بدون باخت لیگ تحمیل کردیم.

وی ادامه داد: در بازی با ایتالیا پر اشتباه ظاهر شدیم هرچند که پس از 5 ست سنگین در مقابل صربستان، بازی مقابل تیم بسیار منسجم و کم اشتباه ایتالیا بسیار دشوار بود. البته این نکته را که بلندقامتانمان اشتباه فردی زیادی داشتند را نمی شود نادیده گرفت.

وی معتقد است :اگر تیم ما خسته نبود و کم اشتباه ظاهر میشد توانایی برد این مسابقه را داشتیم.زیرا بچه های ما ازپتانسیل خوب و تکنیک بالایی برخوردار هستند.

مدیر تیم های ملی کشورمان چنین ادامه داد: در بازی با آرژانتین ست اول را بسیار قوی و با انرژی ظاهر شدیم .البته این موضوع نباید فراموش شود که ولاسکو به تمام چم و خم تیم ما آشنا است و نقاط ضعف و قدرت بچه های والیبالی را میداند و این یک امتیاز برای آرژانتین محسوب میشد که با تلاش خوب بچه ها و حمایت خوب تماشگران فهیم به پیروزی دست پیدا کردیم و الحمدالله شرمنده تماشاگران نشدیم.

منظمی در ارتباط با تصمیم لوزانو برای استفاده از ترکیب تیم ملی در بازی با شاگردان ولاسکو چنین ادامه :لوزانو باید در مورد توانایی تک تک بچه ها اشراف بیشتری پیدا کند که در گذر زمان قطعا این اتفاق خواهد افتاد. خوشبختانه مسابقات لیگ باعث شد که با قرار دادن ترکیب های مختلف در زمین مسابقه علاوه بر شناخت نقاط قوت و ضعف بچه ها به یک ترکیب خوب و منسجم برسیم که ان شا الله در المپیک که برزگترین اوردگاه ورزشی دنیا است نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ما دیگر بازی تدارکی نخواهیم داشت و والیبالیست های ما تا جمعه استراحت خواهند کرد و پس از آن دو هفته تمرین منظم خواهند داشت.این یک هفته استراحت و ریکاوری باعث میشود آسیب دیدگی ها را بر طرف کنیم و با قدرت و انرژی بالا به المپیک راهی شویم.

ان شالله با حضور غفور، قائمی و رفع مصدومیت محمودی و تلاش و پشتکار سایر بازیکنان کسب نتایج خوب در المپیک برایمان دور از دسترس نیست.

منظمی در رابطه با پیش بینی نتایج دیدار های المپیک چنین ادامه داد: در ورزش هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. برترین تیم های دنیا می جنگند تا به پیروزی برسند. آرزوی همه ما این است که بتوانیم بازی خوبی در المپیک به نمایش بگذاریم.

ولی در پایان افزود: از اصحاب رسانه به خاطر توجه به جامعه والیبال و همچنین تماشاگران پرشور و حامی تیم ملی تشکر می کنم.

607/601

کد خبر: 659143

وب گردی

وب گردی